مداح: مسئولان سعی دارند فضای المپیکی حاکم باشد

کمپ فرانسه به روحیه تکواندوکاران کمک می‌کند

فائزه زمانی
خبر‌نگار


تیم ملی تکواندوی دختران 27 روز مانده به المپیک پاریس در کمپ فرانسه تمرین می‌کند. مبینا نعمت‌زاده و ناهید کیانی به ترتیب در اوزان منهای 49 و 57 کیلوگرم، تکواندوکاران المپیکی این اردو هستند که روزهای منتهی به المپیک، آخرین تلاش‌های خود را برای درخشش در شیاپ‌چانگ پاریس به کار گرفته‌اند. مینو مداح سرمربی تیم ملی که خیلی تمایل به صحبت درباره شاگردانش ندارد، اوضاع را خوب می‌داند و معتقد است حضور در این کمپ می‌تواند به روحیه ملی‌پوشانش کمک کند.
او درباره شرایط شاگردانش در این روزها گفت: «خداراشکر در این کمپ همه چیز خوب پیش می‌رود. ما بجز مسائل فنی همچنان مثل قبل روی بدنسازی هم کار می‌کنیم. اردوی برون مرزی در مسیر المپیک نیاز بود و حالا این تغییر مکان در روحیه ملی‌پوشان تأثیر مثبت خواهد داشت.»
مداح همچنین درباره فضای ورزش کشور و حمایت‌ها از تکواندو گفت: «قطعاً مسئولان ورزشی کشور سعی دارند که جو المپیکی در ورزش حاکم شده و فضا به نفع ورزش کشور پیش برود. علاوه بر تلاش مسئولان از همکاران رسانه‌ای هم این توقع را داریم تا فشار و استرس از دوش بازیکنان برداشته شود. ملی‌پوشان سخت در حال تلاش هستند و برای بهترین عملکرد پا به پاریس خواهند گذاشت اما با شناختی که از مردم دارم، فکر می‌کنم تکواندوکاران فارغ از هرنتیجه‌ای برای مردم عزیز هستند چراکه از جان مایه می‌گذارند.»
 مینو مداح درحالی در صحبت‌هایش از همکاری رسانه‌ها صحبت کرده و از خبرنگاران توقع رویکرد حمایتی دارد که شاگردانش تا بعد از المپیک ممنوع‌المصاحبه هستند و حالا خودش هم خیلی تمایل به صحبت درباره وضعیت ملی‌پوشان قبل از المپیک ندارد. در شرایطی که سیاست روابط عمومی فدراسیون تکواندو سکوت است، دقیقاً معلوم نیست منظور مداح از همکاری رسانه‌ها و رویکرد حمایتی چیست.

جستجو
آرشیو تاریخی