کاپیتان سابق تیم ملی هندبال، روی نیمکت نفت بصره

رجبی: امیدوارم با نفتی‌ها جام بگیریم

محمدرضا رجبی بازیکن و کاپیتان سابق تیم‌ملی هندبال که سرپرست دبیری فدراسیون روستایی و عشایری هم هست، با ثبت قرارداد به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم هندبال نفت بصره عراق نشست.
رجبی که به فدراسیون روستایی و عشایری مأمور شده، درباره قراردادش با تیم عراقی و سرمربیگری در تیمی که برایش بازی کرده، می‌گوید: «من زمانی بازیکن این تیم بودم و دوسال پیاپی در بصره بازی کردم و همراه این تیم جام قهرمانی باشگاه‌های عراق را بدست آورده‌ام. یک بار هم بهترین بازیکن لیگ عراق با لباس بصره‌ای‌ها شدم. حالا هم تصمیم گرفته‌ام به عنوان سرمربی تیم سابقم را همراهی کنم.»
او برای قهرمانی تیمش در لیگ هندبال عراق برنامه دارد: «در این تیم دو بازیکن ایرانی به نام‌های شهاب صادق‌زاده و حسین صالحی بازی می‌کنند که قراردادهایشان را تمدید کرده‌ام و اگر مدیریت باشگاه نیز موافقت کند، یک یار خارجی دیگر هم به ترکیب تیم اضافه می‌کنم تا بتوانیم با قهرمانی در لیگ عراق به جام باشگاه‌های آسیا برسیم.»
سرمربی تیم هندبال نفت خوشحال است به بصره برگشته: «این تیم چندین بازیکن ملی‌پوش عراقی را دارد که بسیار خوب هستند و من امیدوارم بتوانم کنار این ترکیب مسیر موفق مربیان قبلی را ادامه دهم. مدیریت این تیم بسیار خوب است و علاقه بسیاری به هندبال دارند. ضمن اینکه مردم بصره هم طرفدار شدید این رشته هستند و همیشه سالن بصره را پر می‌کنند. خوشحالم که باز به بصره برگشتم.»
محمدرضا رجبی از مربیانی است که دوره پیشرفته مربیگری هندبال را مثل علیرضا حبیبی پشت‌سر گذاشته است. حبیبی مربی سرشناس ایرانی حالا در ایالات متحده شاغل است. بدون تردید او و چند بازیکن ‌تاپ ایرانی که در رومانی و فرانسه بازیگری حرفه‌ای را ادامه می‌دهند، می‌توانند سرمایه‌های ارزشمندی برای آینده هندبال ایران باشند.
جستجو
آرشیو تاریخی