بند فسخ نه، شاید او را به الوکره بفروشند

جدایی عبدالکریم، داستان آخر هفته پرسپولیس

خبر مهم صبح روز چهارشنبه پرسپولیس احتمال جدایی عبدالکریم حسن از جمع سرخ‌ها و رفتن به الوکره قطر بود.
صبح چهارشنبه روزنامه الرایه در خبری نگران‌کننده برای هواداران پرسپولیس، از توافق عبدالکریم حسن با باشگاه الوکره خبر داد. با این حال پرسپولیس در اقدامی غیرمنتظره و کمتر دیده‌شده، به سرعت این خبر را تکذیب و صراحتاً اعلام کرد که او قرارداد بدون قید و شرط برای فصل آینده دارد.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: «این بازیکن، یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و هیچگونه مکاتبه‌ای در این خصوص انجام نشده است. در حالی چنین ادعایی مطرح شده است که عبدالکریم حسن در نقل‌ و انتقالات زمستانی قبل با قراردادی یک و نیم ساله به پرسپولیس پیوست و یک سال دیگر با سرخپوشان قرارداد دارد و در قرارداد این بازیکن هیچ بندی در خصوص فسخ قرارداد وجود ندارد و درخواستی هم برای جذب این بازیکن به باشگاه نیامده است.
ضمن اینکه در قرارداد وی آمده است؛ این بازیکن در زمان قرارداد با باشگاه پرسپولیس، حق هیچگونه مذاکره‌ای را با باشگاه دیگر نخواهد داشت.»
ساعتی بعد از تکذیبیه باشگاه پرسپولیس تلویزیون الکاس در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که این بازیکن در انتظار دریافت آی‌تی‌سی از باشگاه پرسپولیس است تا به الوکره بپیوندد.عجیب اینکه این رسانه اعلام کرد در قرارداد عبدالکریم با پرسپولیس بند فسخ وجود دارد و این مدافع قطری می‌تواند با توجه به این بند قرارداد خود را فسخ و از جمع سرخ‌ها جدا شود.
دقایقی بعد در واکنش به این خبر حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: ظهر امروز (چهارشنبه) از سوی باشگاه الوکره قطر، نامه‌ای به باشگاه رسید که طی آن، با پیشنهاد مالی خوبی، درخواست رضایتنامه برای «عبدالکریم حسن» مدافع تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس همراه بود که ما با انتقال این بازیکن مخالفت کردیم.
بادامکی ضمن تأکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس بدون هیچ تعللی با ارسال نامه‌ای، با پیشنهاد این باشگاه قطری مخالفت کرد، گفت عبدالکریم حسن، یک سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد.
باشگاه پرسپولیس تأکید می‌کند بند فسخی در قرارداد عبدالکریم وجود ندارد اما اگر قطری‌ها این مدافع سابقاً ملی‌پوش خود را بخشیده باشند شاید امکان بازگشت او را فراهم کنند و با پرداخت مبلغ قابل توجهی پرسپولیس این بازیکن را به الوکره بفروشد. بعد از این شایعات، یک صفحه هواداری الوکره که نزدیک به مقامات این باشگاه است، انتقال عبدالکریم حسن به این تیم را تأیید کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی