عضو هیأت مدیره: عبدالکریم حسن بند فسخ ندارد

محمدرضا رحیم‌پور
خبر‌نگار


با وجود اتمام بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر و قهرمانی پرسپولیس اما تکلیف هیأت مدیره این باشگاه همچنان نامشخص است. قرارداد بسیاری از ستاره‌های پرسپولیس هم به پایان رسیده و به دلیل مشخص نبودن وضعیت مالی این باشگاه و پیشنهادات وسوسه‌انگیز سایر تیم‌ها، ستاره‌ها در مسیر جدایی قرار گرفته‌اند.
این موضوع موجب نگرانی دوچندان هواداران شده و به همین دلیل به سراغ پیمان حدادی، عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس رفتیم تا آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس را از او جویا شویم.
 
وضعیت مالی باشگاه برای فصل آینده چگونه خواهد بود؟
در چند روز گذشته نشست‌های مشترکی با حضور احمدی و مختاریانی برگزار شد و این نشست‌ها ادامه خواهد داشت. قرار است تا هفته آینده تعیین تکلیف نهایی وضعیت مالی باشگاه
انجام شود.
آیا در خصوص تغییرات هیأت مدیره هم در این جلسات صحبت شده؟
هنوز این موضوع در نشست‌های مشترک مطرح نشده و تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، هیأت مدیره فعلی باشگاه پرسپولیس با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.
صبح دیروز شایعه جدایی عبدالکریم حسن به گوش می‌رسید و رسانه‌های قطری مدعی بودند که در قرارداد یا الحاقیه قرارداد مدافع قطری بند فسخ وجود دارد.
در این خصوص ما از سایت رسمی باشگاه موضع خود را اعلام کردیم و وجود الحاقیه قرارداد را هم تکذیب می‌کنم. نه در قرارداد حسن بند فسخ وجود دارد و نه قراردادش الحاقیه‌ای دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی