امیری؛ تنها مدیرعامل موفق پرسپولیــــــــــــــس

ایلیا بهزاد اول
خبر‌نگار

در روزهای گذشته و پس از اعلام خبر مذاکرات سه ستاره باشگاه پرسپولیس یعنی دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند با تراکتور، صحبت‌هایی مبنی بر پادرمیانی وحید امیری با این بازیکنان برای تمدید قرارداد این ستارگان با پرسپولیس مطرح شده است.
 سال گذشته نیز در چنین روزهایی علیرضا بیرانوند ساز جدایی کوک‌ کرده بود و گفته می‌شود صحبت‌های وحید امیری با او برای حضور در پرسپولیس و رد کردن پیشنهاد استقلالی‌ها اثرگذار بوده‌ است.
در اینکه وحید امیری به عنوان بازیکن باتجربه پرسپولیس می‌تواند نقشی تعیین‌کننده در ترکیب تیم داشته باشد، شکی نیست اما اگر قرار بر مذاکره با بازیکنان توسط یکی از اعضای تیم است، وظیفه هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه چیست؟ مسلماً وظیفه عقد قراردادهای حرفه‌ای و منصفانه با ستارگان هر تیم برعهده هیأت مدیره یک باشگاه است و اگر این بخش وظیفه خود را به درستی انجام دهد، عملکرد یک تیم در فصل نقل و انتقالات نیز برای تشکیل یک تیم قدرتمند پیش از شروع فصل مناسب خواهد بود.
در پرسپولیس اما به نظر می‌رسد که هیأت مدیره، با شیوه عقد قرارداد خود نقش مهمی در جدایی بازیکنان دارد و به جای اینکه این بخش از باشگاه وظیفه خود را به درستی انجام دهد، وحید امیری مسئول مذاکره با بازیکنان شده است!
مسئولی که در ماجرای علیرضا بیرانوند توانایی خود را در مذاکره کردن نشان داد و شاید بتوان او را
تنها مدیرعامل مــــوفــــــــــــق
پرسپولیس در سال‌های اخیر نامید!

جستجو
آرشیو تاریخی