گرجستان با گولسیانی در یورو امتیاز گرفت

مدافع گرجستانی پرسپولیس که عضوی از تیم ملی کشورش در رقابت‌های یورو 2024 به حساب می‌آید در دیدار مقابل چک به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.
گئورگی گولسیانی در دقیقه 82 بازی گرجستان مقابل چک به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد تا بازی در یورو را تجربه کند. گئورگی در ترکیب تیمش به جای سولومون کورک‌ولیا، مدافع الاخدود عربستان وارد زمین شد. گئورگی به محض ورود به میدان کارت زرد هم گرفت تا یورو را با کارت زرد استارت بزند. جالب اینکه او قبل از بالا بردن تابلوی تعویض وارد زمین شد تا کارت زرد عجیبی دریافت کند. گرجستان در بازی با جمهوری چک ابتدا پیش افتاد اما در نهایت تن به تساوی یک - یک داد تا به نخستین امتیاز خود دست یابد هر چند در لحظات پایانی حتی می‌توانست به پیروزی در این مسابقه برسد. در وقت‌های تلف شده نیمه نخست و با خطای هند مدافع چک و با دخالت کمک داور ویدیویی گرجستان صاحب ضربه پنالتی شد. گئورگس میکاوتادزه، مهاجم گرجستان که در متز فرانسه بازی ‌‏می‌کند پشت پنالتی ایستاد و خونسردانه و برخلاف جهت دروازه‌بان ‌‏توپ را به تور رساند.
دقیقه 55 جمهوری چک کرنر را از سمت راست روی دروازه گرجستان ارسال کرد ‌‏و لینگر با پروازی بلند روی تیر یک توپ را به سمت تیر مخالف ‌‏فرستاد. توپ او به تیر عمودی برخورد کرد و در برگشت به بدن ‏پاتریک ‏شیک خورد و وارد دروازه شد. ‏
 
جستجو
آرشیو تاریخی