شرط غیر رسمی بازیکنان سپاهان

مورایس را برکنار کنید

حضور دوساله مورایس روی نیمکت سپاهان، حالا به معضل اصلی این تیم تبدیل شده است. سپاهان با وجود اینکه توانست قهرمان جام حذفی فوتبال شود، اما اصلاً اوضاع خوبی ندارد و هر روز شایعات متفاوتی درباره این تیم منتشر می‌شود. 
هر چند از نظر مدیران سپاهان ممکن است مورایس ناکام و ناموفق در بیست و سومین دوره لیگ برتر نباشد، اما ظاهراً همه مجموعه این تیم اصفهانی اینطور فکر نمی‌کنند و حالا کار به جاهای باریک کشیده شده است. طی چند روز اخیر خبرهایی درباره جدایی ستاره‌های سپاهان از این تیم منتشر شد و برخی ها معتقد بودند از تیم فصل گذشته سپاهان کسی در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر در اصفهان حضور نخواهد داشت. هرچند همچنان این شایعات وجود دارد، اما حالا خبرهای جدیدی در راه است. آنطور که گفته می‌شود، بیشتر بازیکنان سپاهان برای ماندن در این تیم فقط یک شرط دارند و آن هم تعویض نیمکت زردپوشان اصفهانی است. 
ظاهراً مخالفت بازیکنان سپاهان برای ادامه کار با مورایس، به اکثر تیم سرایت کرده و حالا سرمربی خارجی سپاهان نزدیک در خروجی این تیم است. به نظر می رسد با این وضعیت مسئولان سپاهان هم برای برون‌رفت از این شرایط به سمت بازیکنان کشیده خواهند شد و راه خروج را به این مربی پرتغالی نشان خواهند داد. این را هم باید اضافه کرد که با انتشار این خبر، برخی تیم‌های لیگ برتری خواهان جذب مورایس هستند که شاید این هم عاملی بر تسریع خروج این سرمربی از سپاهان شود.
 

جستجو
آرشیو تاریخی