تلاش‌ها برای جلب نظر ماتزاری ادامه دارد

معمای نیمکت پرسپولیس

همان گونه که پیش‌بینی می‌شد انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس وارد پروسه‌ای طولانی شده و شاید اعلام خبر رسمی در این مورد تا چند روز آینده هم طول بکشد.
در سه روز گذشته و بعد از رد شدن گزینه یان فنت‌شیپ که پرسپولیس به او نزدیک شده بود والتر ماتزاری گزینه سرخ‌ها بوده و حتی خبرنگاران ایتالیایی حضور او روی نیمکت قهرمان لیگ برتر ایران را قطعی دانستند.
با این حال جهت اخبار همان خبرنگاران ایتالیایی یک روز بعد از آن اخبار قطعی پیرامون حضور ماتزاری روی نیمکت سرخ‌ها چرخید و حالا تبدیل به معمایی شده که جوابش در ابهام قرار دارد.
واقعیت اینکه پرسپولیس با ماتزاری توافق کرده بود اما برخی به دستیاران مورد نظر او پالس‌های منفی فرستادند و همین باعث شد ماتزاری برای قطعی کردن توافقش مردد شود. دیروز بعد از پیگیری نماینده یکی از رسانه‌های ورزشی داخلی، مونیکا اسکوتزافاوا، مدیر رسانه‌ای سابق ناپولی، در پاسخ به این سؤال که«مذاکره پرسپولیس با سرمربی سرشناس ایتالیایی تا کجا پیش رفته و این مربی برای پذیرفتن یا رد پیشنهاد پرسپولیس در چه موقعیتی قرار دارد و آیا شروط خاصی برای حضور در ایران و هدایت پرسپولیس مطرح کرده یا خیر» گفت: «تا جایی که من می‌دانم ماتزاری ایران نخواهد رفت چون متقاعد نشده و هنوز پیشنهاد جامعی دریافت نکرده. تعداد زیادی تماس از طرف مدیران ارشد باشگاه دریافت کرده اما ترجیح داده امتناع کند.»
با این حال تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس برای راضی کردن ماتزاری و ارائه تصاویری شفاف از کشورمان که او می‌تواند بدون مشکل و در بهترین شرایط ممکن کار کند، ادامه دارد و ممکن است این معما با راضی شدن مرد ایتالیایی منجر به انتخاب نهایی او برای نیمکت سرخ شود.
 
جستجو
آرشیو تاریخی