عبدالله‌نژاد: کسب جام، خاطره قهرمانی‌ها را برای‌مان زنده کرد

اسکوچیچ در کنار مدیر فنی ایرانی گزینه خوبی است


منوچهر عبد‌الله‌نژاد مدافع اسبق پرسپولیس در رابطه با آوردن جام قهرمانی در محل تمرین پیشکسوتان پرسپولیس گفت: از اینکه جام قهرمانی را به محل تمرین آوردند خوشحال شدیم. بیشتر از این مسأله خرسند شدیم که به پیشکسوتان احترام گذاشتند و به خود بالیدیم. جام قهرمانی خاطره حضورمان در زمان بازیگری را برای‌مان زنده کرد و یاد قهرمانی‌های پرشمارمان با پرسپولیس در جام‌های مختلف افتادیم. از لطف باشگاه، حسین بادامکی و معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس که جام را به محل تمرین آورده بودند هم کمال تشکر را دارم.
مدافع اسبق پرسپولیس افزود: در تمرین پیشکسوتان خیلی از بزرگان پرسپولیس مانند علی پروین، بهروز سلطانی، ناصر محمدخانی، حمید درخشان، مجتبی محرمی و خیلی دیگر از بازیکنان حضور داشتند که درمجموع حدود 22-23 بازیکن در تمرین بودند و روز خیلی خوبی را در کنار هم داشتیم. این جمع دو عکس با جام قهرمانی در کنار یکدیگر گرفتند که خیلی برای پیشکسوتان جالب و خاطره‌ساز شد.
عبدالله‌نژاد تأکید کرد: جام جدید به لحاظ شکل و شمایل خیلی زیباتر و شکیل‌تر از جام‌های زمان ما بود و واقعاً زیبایی خاصی داشت و برازنده قهرمانی پرسپولیس بود. نکته جالب این بود که پیشکسوتان باز هم برای رقیب کری می‌خواندند و صحبت‌های جالبی را به زبان می‌آوردند که نشاط خاصی به تیم پیشکسوتان داده بود.
مدافع اسبق پرسپولیس در بخش دیگری از صحبتش با گلایه از اینکه حرمت پیشکسوتان در ورود به ورزشگاه در روز بازی با مس رفسنجان حفظ نشده، گفت: در همه جای دنیا برای احترام به پیشکسوتان صندلی مخصوص می‌گذارند و نام‌شان را هم بر روی صندلی می‌نویسند تا با احترام خاصی پیشکسوت روی آن صندلی بنشیند اما در بازی پایانی تیم مقابل مس رفسنجان چند پیشکسوت پرسپولیس را به ورزشگاه آزادی راه نداده بودند که واقعاً در شأن پیشکسوتانی که عمرشان را برای فوتبال و پرسپولیس گذاشته‌اند، نبود.
عبد‌الله‌نژاد در رابطه با احتمال نیامدن اوسمار و تأثیری که این مسأله روی تیم می‌گذارد نیز تأکید کرد: گزینه داخلی برای پرسپولیس نداریم جز یحیی که اگر شرایط بازگشتش مهیا باشد، قطعاً بهترین گزینه است اما اگر یحیی نشد به هر حال باید گزینه خارجی خوبی را انتخاب کنند که از فوتبال ایران شناخت داشته باشد. در این بین یکی از بهترین گزینه‌ها هم اسکوچیچ است که بازیکنان و فرهنگ و فوتبال ما را خوب می‌شناسد.
پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص حضور فردی ایرانی در کنار سرمربی خارجی نیز گفت: حتماً حضور مدیر فنی قوی در کنار مربی خارجی در صورتی که تعریف درستی از دامنه اختیارات برای این پست‌ها تعریف شده باشد، خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.
 

جستجو
آرشیو تاریخی