خبر

هنانوف تنها خروجی پرسپولیس
تا اینجای کار و در شرایطی که هنوز پرسپولیس رسماً وارد فصل نقل و انتقالات نشده وحدت هنانوف تنها خروجی اسکواد فعلی این تیم به حساب می‌آید. البته باشگاه بر مبنای صحبت هنانوف این مسأله را مطرح کرده و فعلاً این بازیکن حرفی از جدایی با مدیران باشگاه نزده اما قرارداد او به پایان رسیده و نیازی هم به اعلام جدایی ندارد.
هنانوف در شرایطی از پرسپولیس جدا خواهد شد که سه فصل برای این تیم بازی کرد اما در فصل اخیر خیلی کم به میدان رفت.
جالب اینکه در فصل زمستان و نیم فصل بحث پیشنهاد اف‌سی سئول کره جنوبی به او مطرح شد اما در حال حاضر چنین بحثی مطرح نیست و احتمال بازگشت او به تیم سابقش استقلال تاجیکستان بیشتر است.
با توجه به اینکه وحدت در سه پست مدافع میانی، مدافع راست و هافبک دفاعی بازی می‌کند برخی اعتقاد دارند باشگاه پرسپولیس باید برای حفظ او تلاش کند اما ظاهراً نه باشگاه علاقه‌ای به تمدید قرارداد این بازیکن دارد نه اینکه خود وحدت خواستار تمدید قرارداد است.
البته کم بازی کردن وحدت در فصل اخیر باعث شد یک سهمیه خارجی سرخ‌ها در لیگ برتر برای فصل بعد کاهش یابد و از این نظر او به باشگاهش ضربه زد.


شایعه استفاده از مدیر فنی
عبارت معروف پروین تکرار می‌شود؟
چند سال پیش هنگامی که علی پروین توسط غمخوار از سمت سرمربیگری پرسپولیس کنار گذاشته شد و وینکو بگوویچ به عنوان سرمربی جایگزینش شد، قرار شد علی پروین در نقش مدیر فنی برگردد. در آن مقطع علی پروین این پست را نپذیرفت و با بیان اینکه مدیر فنی یعنی «کشک» عملاً براین نکته صحه گذاشت که این پست در فوتبال ایران جایگاه خاصی ندارد و تعریف نشده است. جالب اینکه وقتی راینر سوبل به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد پروین قبول کرد به عنوان مدیر فنی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند هر چند در طول فصل رابطه خیلی خوبی با مربی آلمانی وقت پرسپولیس نداشت و در لیگ بعدی خودش به عنوان سرمربی روی نیمکت نشست. البته این موضوع هم خیلی طولانی نشد و در بازی پرسپولیس مقابل فولاد زمانی که پرسپولیس نتیجه این دیدار را به حریف واگذار کرد با شعارهای هواداران عصبانی پرسپولیس پروین از پرسپولیس رفت و دیگر به نیمکت پرسپولیس بازنگشت.
این بار اما با احتمال حضور دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی پرسپولیس گفته می‌شود شاید یک گزینه وطنی به عنوان مدیر فنی روی نیمکت سرخ‌ها بنشیند. پستی که باید دید در مدل جدید چه معنایی پیدا خواهد کرد و در واقع همان واژه معروف سلطان برای این پست تعریف می‌شود یا اینکه مانند تیم‌های اروپایی که از پست مدیر فنی برداشت کاملاً متفاوتی با شرح وظایف مشخص دارند، این بار مدیر فنی جدید پرسپولیس می‌تواند به خوبی با سرمربی خارجی وظایفش را انجام دهد.

جستجو
آرشیو تاریخی