پزشک استقلال آخرین وضعیت یامگا را تشریح کرد

متاسفانه دید مؤثر ندارد

یامگا فصل بعد برای استقلال بازی خواهد کرد؟ در همین خصوص، محمدعلی زارع پزشک تیم استقلال درباره وضعیت این بازیکن توضیحاتی ارائه کرده که جالب توجه است: «شرایط یامگا مانند قبل است و در برنامه او، تغییر محسوسی نداشته‌ایم. جراحی‌های او انجام شده و چشم آسیب‌دیده‌اش که مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، دید مختصری دارد ولی چندان مؤثر نیست. منتظر گذشت زمان هستیم تا ببینیم چه خواهد شد. این بازیکن کار خاص درمانی جدیدی نیاز ندارد.»
وی در مورد وضعیت فعلی یامگا و اینکه آیا او می‌تواند در فصل بعد برای استقلال به میدان برود یا خیر، این واکنش را نشان داد: «فکر می‌کنم اکنون راهی فرانسه شده است. اینکه او بتواند برای استقلال بازی کند یا خیر مشمول گذر زمان است. بحث مقرراتی نیز وجود دارد که کمیته پزشکی باید در مورد وضعیت سلامتی ایشان نظر بدهد که آیا از نظر فنی مجاز است به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای با یک چشم ورزش کند یا خیر؟ احتمالاً باید یک‌سری استعلامات از فیفا و منابع مربوطه گرفته شود تا در مورد او تصمیم‌گیری شود.»
این توضیحات در حالی داده شده که کوین یامگا اگر نتواند برای استقلال بازی کند از فهرست این تیم کنار گذاشته خواهد شد. توضیحات پزشک استقلال نیز بیانگر ادامه مشکل یامگا است. اگر این بازیکن به قول پزشک تیم دید مؤثر داشته باشد، در ترکیب استقلال حفظ خواهد شد اما درغیر این صورت ماجرا تغییر خواهد کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی