آکادمی از هفته آینده شروع به کار می‌کند

ضیایی: خودم را عضوی از خانواده استقلال می‌دانم


فوتبال‌دوستان ایرانی احتمالاً محمد حسین ضیایی را با باشگاه صبا باتری که بعداً به صبای قم تغییر نام داد، می‌شناسند. او چند فصل سرمربی صبای قم بود و نتایج خوبی با این تیم گرفت و حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور پیدا کرد اما این روزها نام او دوباره مطرح شده چرا که این چهره فوتبال کشورمان حالا به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال انتخاب 
شده است.
انتصاب محمدحسین ضیایی به عنوان مدیر آکادمی باشگاه استقلال از این جهت که معمولاً باشگاه‌های بزرگ ‌کشورمان از یک پیشکسوت کارنامه‌دار در این پست مهم استفاده می‌کنند، بسیار غیرمنتظره و برای خیلی‌ها عجیب بود.
اگرچه در دنیای فوتبال مدرن اولویت بر داشتن تخصص است، اما انتخاب ضیایی با انتقادات برخی از پیشکسوتان استقلال همراه بود و به نظر می‌رسد هنوز هم در فوتبال ما این مسأله جا نیفتاده است. در همین راستا به سراغ مدیر آکادمی استقلال رفتیم تا از برنامه‌هایش برای فصل آینده مطلع شویم:
 
به عنوان رئیس آکادمی چه برنامه‌هایی را برای استقلال در پیش دارید؟
ابتدا باید عرض کنم که بسیار خوشحالم در خدمت باشگاه استقلال هستم، برای موفقیت استقلال در آکادمی برنامه‌های بسیار خوبی داریم اما هنوز چیزی قطعی نشده چرا که باید ابتدا وضعیت مدیریتی باشگاه مشخص شود تا بتوانیم برای رده‌های مختلف سرمربی انتخاب کنیم و کادرفنی آنها را تشکیل دهیم.
این موضوع چه زمانی نهایی خواهد شد؟
ان‌شاءالله قرار است بعد از مشخص شدن تکلیف سرنوشت مدیریتی باشگاه، در هفته آینده وضعیت نهایی آکادمی را مشخص کنیم و بعد از رسمی شدن این موضوع، در یک مصاحبه مفصل برنامه‌های خودمان را به اطلاع هواداران باشگاه استقلال می‌رسانیم.
انتصاب شما با اعتراض برخی از پیشکسوتان همراه شد، از جمله آقای روشن که در مصاحبه‌ای گفتند آقای ضیایی را از استقلال نمی‌دانم، نظرتان در این خصوص چیست؟
من برای آقای روشن به عنوان بزرگتر باشگاه استقلال احترام ویژه‌ای قائل هستم، نه تنها ایشان بلکه حرف تمام پیشکسوتان را روی چشمم می‌گذارم چرا که خودم را جزئی از آنها می‌دانم. مطمئن باشید برای اداره آکادمی هم از نظرات ارزشمند بزرگان آن باشگاه استفاده خواهیم کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی