طلسم بی‌سرپرستی استقلال را بشکنید

سریال تغییرات سرپرست استقلال در فصل قبل پایانی باز داشت. آبی‌ها کار خود را در لیگ بیست و سوم با سرپرستی علی سامره شروع کردند اما اختلافات جواد نکونام با او باعث شد تا خیلی زود پایش از باشگاه بریده شود. بعد از سامره این بار قرعه به نام نصرالله خواجه‌گیری افتاد که البته عمر سرپرستی او هم کوتاه بود و با برکناری علی خطیر، سرپرست منتخب او هم کنار رفت. با رفتن خطیر و آمدن فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال، او در اولین حکم مدیریتی خود دست روی آتیلا حجازی فرزند اسطوره فقید آبی‌ها گذاشت تا هرچه زودتر استقلال سروسامان بگیرد.
همین موضوع هم باعث شد حجازی که در ترکیه زندگی می‌کرد خیلی زود به ایران بیاید، هرچند آمدنش گره‌ای از استقلال باز نکرد چراکه او فقط روی کاغذ سرپرست استقلال ماند و به دلایلی نامعلوم مجوز نشستن روی نیمکت آبی‌ها را در هفته‌های پایانی نگرفت تا استقلال فصل را بدون سرپرست تمام کند.
به نظر می‌رسد اختلافات و تصمیم‌گیری‌های شتابزده یقه استقلال را در فصلی که گذشت چسبید و باعث شد که باشگاه در طول یک فصل 3 سرپرست عوض کند؛ اتفاقی که اصلاً در شأن باشگاه بزرگی مثل استقلال نبوده و حالا باید فکری در این باره کرد بلکه استقلال هم رنگ سرپرست را به خود ببیند.
جستجو
آرشیو تاریخی