با تأیید اسکوچیچ برای سرمربیگری در پرسپولیس

بازیکنان دوباره دنبال حق ایجنتی هستند؟

زمستان سال گذشته و بعد از جدایی نابهنگام یحیی گل‌محمدی در آخرین بازی نیم فصل اول، مدیران باشگاه پرسپولیس در پروسه گیج‌کننده و عجیبی به دنبال پیدا کردن جانشینی مناسب برای یحیی قرار گرفتند. در این دوره بلاتکلیفی که خیلی هم طولانی شد انواع و اقسام گزینه‌های خارجی با رزومه‌ها و قیمت‌های متفاوت به مدیران باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شد اما سر آخر برخی بازیکنان پرسپولیس به درویش گفتند همین اوسمار را بگذارید سرمربی و پولی که قرار است برای جذب یک مربی گرانقیمت خرج کنید بابت مطالبات ما بپردازید.
بعد از پایان فصل و در جشن قهرمانی پرسپولیس وقتی مشخص شد اوسمار انتخاب درست و دقیقی بوده همه از ریسک بزرگ درویش و اعتماد او تمجید کردند اما شاید برخی یادشان رفت از آن بازیکنان نیز به خاطر انتخاب خوبشان که البته درونش منفعت‌طلبی شخصی هم وجود داشت، تشکر کنند.
در جشن قهرمانی پرسپولیس و با صحبت‌های علیرضا بیرانوند مشخص شد او و سروش رفیعی در صدر بازیکنانی بودند که از درویش خواستند اوسمار را به عنوان سرمربی انتخاب کند کما اینکه بیرو در همان جشن روی کول سروش پرید و فریاد زد: «باشگاه باید حق ایجنتی ما را بدهد».
حالا و بعد از مطرح شدن نام دراگان اسکوچیچ برای سرمربیگری پرسپولیس ظاهراً سه تا از بازیکنان نامدار و باتجربه پرسپولیس در صحبت با درویش او را برای حضور روی صندلی سرمربیگری پرسپولیس تأیید کرده‌اند و گفته‌اند این مربی در تیم ملی خوب و بی‌حاشیه کار کرد و نتایجش هم خوب بود.
با این وجود باید دید این بار درویش به حرف و توصیه بازیکنانش گوش می‌دهد یا با توجه به اینکه هنوز روی مسأله گزینه‌های جانشینی اوسمار متمرکز نشده فعلاً از این ماجرا عبور می‌کند.
جستجو
آرشیو تاریخی