آغاز مذاکرات جدی با گزینه‌های جانشینی

اوسمار پرسپولیس را قال گذاشت؟

اوسمار پس از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر، بدون امضای قرارداد جدید ایران را ترک کرد و پس از گذشت یک هفته، هنوز جواب قطعی برای ماندن یا نماندن در پرسپولیس را به مدیران باشگاه نداده است. این موضوع باعث رسانه‌ای شدن خبر جدایی این سرمربی از پرسپولیس شد.
با این وجود باشگاه پرسپولیس روز شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد تا سه روز آینده منتظر پاسخ نهایی اوسمار خواهد ماند؛ امروز فرصت سه روزه اوسمار به پرسپولیس هم به انتها رسید و تقریباً همه متوجه شده‌اند که برنامه‌ریزی این مربی برای ادامه فعالیت‌هایش در خارج از ایران است و عملاً امیدی به بازگشت او بین مدیران این تیم وجود دارد.
بعد از انتشار خبر جدایی اوسمار، باشگاه پرسپولیس با موجی از مدیر برنامه‌ها مواجه شد که هر کدام گزینه خود را به این باشگاه ارائه دادند و در جدید‌ترین اخبار، زمزمه‌هایی مبنی بر بررسی رزومه دو مربی برزیلی توسط رضا درویش به گوش می‌رسد.
با این حساب تاکنون 5 گزینه (اسکوچیچ، یوویچ، شگرت و دو مربی برزیلی) در اختیار مدیران پرسپولیس است که زین پس مذاکرات با آنها با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد سرخ‌پوشان عملاً قید استفاده از گزینه‌های داخلی را زدند و برای ادامه راه به سراغ گزینه‌های خارجی خواهند رفت. با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها بودجه 500 تا 550 هزار دلاری را برای همکاری با اوسمار در نظر گرفته بودند، احتمالاً با همین مبلغ سراغ پیدا کردن گزینه جانشینی برای این مربی بروند.
حالا دیگر توپ در زمین مدیران پرسپولیس است و از امروز مذاکرات برای پیدا کردن جانشین اوسمار باید سرعت بیشتری پیدا کند تا پرسپولیسی‌ها فصل نقل و انتقالات را از دست ندهند و مربی جدید هم فرصت آشنایی با تیمش را داشته باشد.
جستجو
آرشیو تاریخی