اخبار

گئورگی آماده برای یورو ۲۰۲۴
پاس گل داد، امیدوار شد
گئورگی گولسیانی که پس از درخشش در این فصل و به ثمر رساندن گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ ایران به ترکیب تیم ملی گرجستان دعوت شده بود، در نخستین بازی ملی خود برای گرجستان و در جریان پیروزی ۳ بر ۱ این تیم مقابل مونته‌نگرو عملکرد خوبی داشت و توانست پاس گل اول تیمش را ارسال کند. این آخرین بازی تدارکاتی شاگردان ویلی سانیول فرانسوی پیش از آغاز جام ملت‌های اروپا بود و با درخشش گولسیانی در این دیدار، احتمال حضور او در این رقابت‌ها بالا رفت.
گولسیانی در صفحه مجازی خود به عملکرد خوبش مقابل مونته‌نگرو واکنش نشان داد و نوشت: «حضور در تیم ملی افتخار بزرگی بود و تقریباً در تمام دوران حرفه‌ای خود منتظر این لحظه بودم.» گرجستان برای اولین بار حضور در جام ملت‌های اروپا را تجربه می‌کند و در گروه F این جام با پرتغال، ترکیه و جمهوری چک همگروه است. اولین دیدار گرجستان، سه‌شنبه هفته آینده مقابل ترکیه در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک شهر دورتموند برگزار خواهد شد.


صحبت‌های امیدوارکننده خلیلی
محسن خلیلی، مسئول آکادمی باشگاه پرسپولیس گفته است: « مربیان تیم‌ها در همان اسفند ماه مشخص شدند تا بستن تیم‌ها و انتخاب نفرات را آغاز کنند. شاید هیچ‌گاه در باشگاه سابقه نداشت که با این سرعت کارها انجام شود. تمرینات هم در ماه فروردین و قبل از همه تیم‌ها آغاز شد. جالب است که وقتی من نخستین بار عهده‌دار مسئولیت آکادمی شدم، در تیرماه بود و تازه در آن زمان باید کادر را تعیین می‌کردیم ولی در این چند سال، فصل به فصل رو به جلو حرکت کردیم. قطعاً اتفاقی که در دوره مدیریت اخیر باشگاه در آکادمی شاهد بوده‌ایم در تاریخ باشگاه بی‌سابقه بود. در آکادمی فوتبال پرسپولیس تلاش شده است که در هر فصل اتفاقات خوب و جدیدی روی بدهد. الان بعضی امکانات این مجموعه را شاید بعضی تیم‌های حاضر در لیگ برتر هم نداشته باشند.»


درویش با جام قهرمانی پز می‌دهد
رضا درویش و باشگاه پرسپولیس فعلاً با جام قهرمانی لیگ برتر که با سختی و شیرینی فراوانی به دست آمد پز می‌دهند. در آخرین اقدام درویش تمام کارمندان و معاون خود در باشگاه را در سالن آمفی تئاتر باشگاه جمع کرد و همه در کنار هم با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفتند. مدیرعامل پرسپولیس در جریان این حضور، از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران و کارکنان باشگاه در بخش‌های مختلف تشکر و قدردانی کرد و آن را از شروط موفقیت و قهرمانی‌های پرسپولیس برشمرد.

جستجو
آرشیو تاریخی