خوردبین: اول باید تکلیف اوسمار مشخص شود بعد بازیکنان

از 30 ثانیه نشستن در آمبولانس چقدر حاشیه ساختند

محمود خوردبین از قهرمانی پرسپولیس که در این باشگاه تبدیل به عادت شده صحبت می‌کند و از اولویت‌بندی باشگاه در این مقطع حساس برای حل مشکلات یکی پس از دیگری حرف می‌زند.

در خصوص قهرمانی پرسپولیس با وجود مشکلاتی که تیم در این فصل داشت چه صحبتی دارید؟
ژن پرسپولیس قهرمانی است و در وجود تک تک بازیکنان تیم وجود دارد. خوشحالم که این بار هم تیم با اوسمار قهرمان شد. قهرمانی حق پرسپولیس بود. تیم بعد از یحیی این بار با اوسمار هم قهرمان شد که خیلی شیرین بود و از آنجا که تکلیف به هفته آخر کشیده شد این قهرمانی حلاوت بیشتری برای هواداران داشت. من هم لازم می‌دانم بار دیگر این قهرمانی بزرگ را به پرسپولیس تبریک بگویم که البته در این چند ساله تبدیل به عادت بازیکنان پرسپولیس شده است.
فکر می‌کردید که بعد از جدایی یحیی تیم با اوسمار هم نتیجه خوب همراه با قهرمانی کسب کند؟
اطمینان آقای درویش خیلی خوب و بموقع انجام شد و با اطمینانی که مدیرعامل نسبت به اوسمار داشت موجب شد اوسمار با اطمینان و اعتماد به نفس بالاتری با توجه به تجربه موفق قبلی‌اش در پرسپولیس کار کند و بهترین نتیجه را بگیرد که قهرمانی ماحصلش بود. این در حالی بود که اگر باشگاه می‌خواست یک مربی خارجی بیاورد فقط شش ماه طول می‌کشید بازیکنان اسمش را یاد بگیرند و به قولی قلق او دست‌شان بیاید. به همین دلیل هم بود که درویش بهترین تصمیم را گرفت و در کنار جذب چند بازیکن خیلی خوب در نیم فصل پرسپولیس تقویت شده و به بهترین شکل بجنگد تا عنوان قهرمانی را کسب کند.
در خصوص اوسمار که گفته شده شاید دیگر به تیم بازنگردد چه صحبتی دارید؟
باشگاه با اوسمار صحبت کرده و من امیدوارم که ایشان به پرسپولیس باز گردند چون در این صورت است که زحمات تیم و قهرمانی‌اش در لیگ می‌تواند با موفقیت در آسیا تکمیل شود و برای این کار شاید اوسمار بهترین باشد.
بعد از 9 قهرمانی در لیگ برتر به نظرتان پرسپولیس می‌تواند با وجود تیم‌های عربستانی و شرق آسیا قهرمان شود و تابوی قهرمان نشدنش در این جام را بشکند؟
حتماً باشگاه سعی خواهد کرد برای موفقیت‌های بزرگتر خصوصاً در آسیا چند بازیکن خوب دیگر بنا به نیاز سرمربی تیم جذب کند. از این رو خود آقای درویش با اوسمار در تماس هستند که این مربی برگردد و با نظر ایشان در پست‌هایی که نیاز است چند بازیکن مانند اورونوف جذب کنند تا با موفقیت در آسیا بتوانیم خواسته دیگر هوادارانمان را هم برآورده کنیم. فقط از هواداران تیم‌مان می‌خواهم مانند همیشه برای فصل آتی هم از تیم محبوب‌شان حمایت کنند و پشت تیم باشند چون تمام قهرمانی‌ها و موفقیت‌ها فقط به پشتوانه و حمایت آنها به دست آمده است.
بازیکنان وابستگی خاصی به اوسمار دارند. از سوی دیگر اینکه تعداد زیادی از بازیکنان که هنوز تمدید نکرده‌اند نگران‌تان نمی‌کند؟
اگر اوسمار برنگردد که کار سخت می‌شود اما من خیلی امیدوارم با پیگیری آقای درویش مربی ما برگردند. در مورد بازیکنان هم باید بگویم اول باید تکلیف سرمربی تیم مشخص شود تا بعد از ایشان باشگاه نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان هم اقدامات لازم را انجام دهد.
بعد از قهرمانی پرسپولیس هم حضور شما و علی پروین در آمبولانس اورژانس حاشیه‌هایی را به وجود آورد. در این ارتباط چه توضیحی دارید؟
علی آقا حال‌شان چندان خوب نبود به همین دلیل به همراه من در آمبولانس به مدت سی ثانیه نشستیم و به دلیل ازدحام جمعیت آن طرف تونل پیاده شدیم و سوار خودروی خودمان شدیم اما برای من عجیب بود از سی ثانیه نشستن ما در آمبولانس چه حاشیه‌هایی که ساخته‌اند و واقعاً از بیان آنها تعجب می‌کنم.

جستجو
آرشیو تاریخی