خبر

  ۱۳ مدال جوجیتسو  در ترکیه
تیم ملی جوجیتسو برزیلی با ۱۳ مدال در رقابت‌های گرنداسلم جوجیتسو به کارش در ترکیه پایان داد.
محمدصدرا بهرامی در کمربند سفید و رده جوانان، با پیروزی مقابل حریفانی از یونان و امارات به فینال رسید و با شکست حریف روسی به مدال طلا دست یافت.
مسعود خرابات، دیگر نماینده ایران در کمربند بنفش و وزن ۱۲۰ کیلوگرم، با پیروزی برابر حریفی اکوادوری به طلا رسید.
حسن جهانگیری در وزن ۱۲۰ کیلوگرم و کمربند مشکی با شکست برابر نماینده برزیل به مدال نقره رسید. همچنین فریده شاکری، تنها نماینده بانوان تیم ملی جوجیتسو برزیلی ایران، در وزن ۷۵ کیلوگرم به مصاف حریفانش رفت و با شکست آنها موفق به کسب مدال طلا شد.
به این ترتیب تیم ملی جوجیتسوی ایران با کسب هشت مدال طلا، چهار نقره و یک برنز به کارش پایان داد.
 

نایب قهرمانی دختران کوراش‌ در آسیا
تیم ملی کوراش با ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۳ برنز نایب قهرمان آسیا شد. فائزه ابراهیمی در وزن منفی ۴۸ کیلوگرم، پردیس عیدی‌وندی در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم و صبا کرمعلی در وزن منفی ۷۸ کیلوگرم در این مسابقات صاحب برنز شدند.  آرزو سلیمی ملی‌پوش وزن منفی ۵۲ کیلوگرم، ریحانه گیلانی ملی‌پوش منفی ۷۰ کیلوگرم و هانیه وحدانی در وزن منفی ۸۷ کیلوگرم هم نقره آسیا را کسب کردند. همچنین فاطمه برمکی در وزن مثبت ۸۷ کیلوگرم و طاهره آذرپیوند ملی‌پوش وزن منفی ۵۷ کیلوگرم هم طلایی‌های ایران در این مسابقات بودند.


تنیس ایران با مالزی همگروه شد
 تیم ملی تنیس با قرعه‌کشی ازامروزبا شروع  دیویس‌کاپ سید ۳ آسیا-اقیانوسیه به مصاف رقبایش می رود. طبق قرعه  تیم ملی ایران در گروه دوم با تیم‌های تایلند، جزایر پاسفیک، اردن و سوریه همگروه شد. در گروه دوم هم  تیم‌های اندونزی، ویتنام، مالزی، عربستان و سنگاپور قرار دارند. رقابت‌ها از امروز به میزبانی اردن آغاز و تا ۲۶ خردادماه ادامه دارد. سینا مقیمی، علی یزدانی، سامیار الیاسی و حمید نداف اعضای این تیم هستند. در پایان این رویداد ‌۳ تیم برتر به پلی‌آف سید ۲ جهانی صعود و۲ تیم نیز به سید ۴ سقوط می‌کنند.


یانگ به تیم بسکتبال شهرداری گرگان رسید
جوزف مایکل یانگ، گارد رأس امریکایی تیم کویت‌کلاب با تیم بسکتبال شهرداری گرگان در جام باشگاه‌های آسیا به میدان رفت. به دنبال نیاز شدید تیم گرگان به بازیکن خارجی برای حضور قدرتمندتر در مرحله پایانی و با نظر مصطفی هاشمی جوزف مایکل یانگ، گارد رأس تیم کویت‌کلاب به جمع شهرداری‌چی‌ها اضافه شد. یانگ سابقه بازی در تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز در لیگ NBA را دارد. همیلتون دیگر بازیکن امریکایی است که به این تیم پیوسته و قرار است کنار ویل‌چری سه یارخارجی گرگانی‌ها در امارات باشند.

جستجو
آرشیو تاریخی