فدراسیون در انتظار تصمیم گزینه ایرانی

تابش‌نیا: فردا همه چیز مشخص می‌شود

کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی بعد از جلسه دیروز، فردا با تصمیم نهایی، سرمربی تیم ملی را معرفی می‌کند.
این کمیته با پایان قرارداد هاکان دمیر، سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی ۴ گزینه داخلی و خارجی روی میز داشت که کمیته فنی در جلسه دیروز به یک گزینه نهایی ایرانی رسید، هرچند در این مدت با مربیان خارجی هم مذاکره کرد.
سعید تابش‌نیا، سخنگوی کمیته فنی فدراسیون در خصوص جلسه دیروز گفت: «دستور جلسه برای انتخاب سرمربی از بین گزینه‌های داخلی و خارجی بود که اعضا درباره یک نفر به اجماع رسیدند و نهایتاً در این چند روز با او صحبت می‌کنیم.
 در نشست بعدی که فردا برگزار می‌شود، اسم او اعلام می‌شود.»
او در ادامه تأکید کرد: «در این جلسه، درخواست‌های دو طرف بررسی می‌شود و اگر این گزینه پاسخ منفی دهد آن وقت روی گزینه خارجی جدید جدای از دو مربی قبلی ایتالیایی و اسلوونیایی فکر می‌کنیم.»
محسن معزی‌فر، دبیر فدراسیون بسکتبال هم در این باره توضیح داد: «به خاطر برگزاری پنجره‌های انتخابی کاپ آسیا در آذرماه، باید خیلی سریع برای انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم بگیریم تا اردوهای ملی از تیرماه تشکیل شود و تیمی آماده را راهی این رویدادها کنیم.  البته گزینه ایرانی مدنظرما است که امیدوارم با او به توافق برسیم.»
جستجو
آرشیو تاریخی