مصاحبه و خبر

ملوان باید تارتار را حفظ کند
احمدزاده: پرسپولیس و استقلال در قواره قهرمانی نبودند
سرمربی سابق ملوان بندر انزلی اعتقاد دارد، پرسپولیس و استقلال در فصل گذشته در قواره قهرمانی لیگ برتر نبودند. محمد احمدزاده می‌گوید: «من معتقدم هیچ‌کدام از دو تیم پرسپولیس و استقلال در فصل گذشته در قواره قهرمانی نبودند و در طول فصل از لحاظ نتیجه‌گیری و سبک بازی نوسان داشتند. به نظر من لیگ سال گذشته دستاورد خاصی نداشت و تیم‌های سپاهان و تراکتور هم وضعیت نرمالی نداشتند و نتوانستند در کورس قهرمانی قرار بگیرند. اگر پرسپولیس قهرمان شده یا استقلال نایب‌قهرمان، دلیلش این بود که تیم‌های دیگر با آنها فاصله داشتند. خیلی‌ از تیم‌ها از جمله سپاهان، تراکتور، فولاد و چند تیم دیگر نتوانستند در این فصل وضعیت خوبی داشته باشند و فکر می‌کنم نتیجه گرفتن پرسپولیس و استقلال به این خاطر بود که تیم‌های دیگر وضعیت خوبی نداشتند.» او درباره عملکرد مهدی تارتار در ملوان این‌طور می‌گوید: «تارتار خیلی خوب نتیجه گرفت و مردم انزلی بابت عملکرد ملوان بسیار خوشحال هستند. هر چند هفته‌های آخر دلچسب نبود، ولی ملوان در مجموع عملکرد خوبی داشت. طبیعتاً باید برای فصل آینده شرایط مالی را هم در نظر گرفت، چون به هرحال مهدی تارتار به‌عنوان یک مربی موفق در فصل گذشته، پیشنهاد‌های بالای تیم‌های دیگر را هم در نظر می‌گیرد. بدون شک اگر از لحاظ مالی شرایط مناسبی در ملوان حاکم نباشد تارتار از این تیم جدا خواهد شد. تارتار فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و طبیعتاً باشگاه هم برای حفظ این مربی، باید او را راضی کند.»
 
پرونده در کرمان رسیدگی می‌شود
افراد احضار شده در پرونده مس، در سطح ملی هستند
حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فساد مالی در باشگاه مس رفسنجان می‌گوید: «این پرونده در استان کرمان و در حوزه قضایی شهرستان رفسنجان شکل گرفته و در همین استان به آن رسیدگی می‌شود. رسیدگی به این پرونده ادامه دارد. تاکنون مواردی که مورد نیاز بوده اطلاع‌رسانی شده و مابقی اقدامات انجام شده بموقع و پس از تکمیل تحقیقات، اطلاع‌رسانی می‌شود.»
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به جزئیاتی در خصوص دستگیری و احضار افراد مرتبط با این پرونده، اینطور حرف می‌زند: «در ارتباط با پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان تاکنون پنج متهم احضار شده‌اند و اتهامات وارده در حال رسیدگی است و بیشتر افراد احضار شده در سطح ملی هستند. این پرونده در کرمان است، در کرمان می‌ماند و از استان کرمان بیرون نمی‌رود.»

جستجو
آرشیو تاریخی