پشت پرده خط‌خورده‌های تیم ملی بسکتبال بانوان

ستاره‌ها علیه تیم ملی

فدراسیون بسکتبال اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی زنان اعلام کرد. علاوه بر شادی عبدالوند که پیش از این از تیم ملی خط خورده بود، اسامی بازیکنان دیگری مثل تینا عیسائیان و معصومه اسماعیل‌زاده هم در این فهرست به چشم نمی‌خورد. 
فریده هادوی مدیر تیم‌های ملی بسکتبال زنان در این مورد پاسخ داد: «فدراسیون با کسی مسأله ندارد و بازیکنانی که نیستند، خودشان تمایلی برای حضور ندارند.»
او درباره دعوت نشدن تعدادی از بازیکنان هم توضیح داد: «اگر بازیکنانی در تیم ملی نیستند، این موضوع از طرف فدراسیون نیست و از سوی خود آنهاست که تمایلی برای شرکت در اردوها ندارند. ما از همه این بازیکنان به‌جز تینا دعوت کردیم که احتمالاً دیگر با تیم ملی همکاری نخواهد داشت. او هم به‌راحتی مسأله را پذیرفت. معصومه اسماعیل‌زاده و گلشید امیدیان مسائل خود را مطرح کردند. 
گلشید آسیب دیده و هنوز به طور کامل بهبود پیدا نکرده و معصومه هم مسائل شخصی داشت و اجازه خواست که مدتی فاصله گرفته و دعوت نشود.»
اما فتانه هادوی عدم دعوت شادی عبدالوند را به عدم پاسخگویی او مربوط دانست: «وقتی بازیکنی در حد تیم ملی است، باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کند و پاسخگوی کادرفنی تیم ملی باشد اما نمی‌دانم چرا این بازیکن به این شکل رفتار می‌کند. در تمام سال‌هایی که تیم‌های ملی داشته‌ایم، فقط یک نفر بوده که نبودنش تفاوت ایجاد کرده و وزنه بوده، آن یک نفر هم حامد حدادی است. دیگر سوپراستاری نبوده که بگوید اگر من باشم، تیم ملی نتیجه می‌گیرد و اگر نباشم، نتیجه نمی‌گیرد.»
مدیر تیم‌های ملی در پایان به دلخوری‌اش از عبدالوند اشاره کرد: «از همان اردوی اول کمپ ارتقا در فدراسیون گفته شد با نفراتی که در لیست هستند و خبری از آنها نشده، تماس گرفته شود. ولی عبدالوند اصلاً جواب تلفن کسی را نداد.
 همه می‌دانند که اگر کسی مشکلی دارد، می‌تواند با هادوی تماس بگیرد تا این مشکل رفع شود. او حتی با من هم تماس نمی‌گیرد. این را بدانید که همه چیز دوطرفه است.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی