هندبالی‌ها به مصاف بلاروس می‌روند

آزمون سخت جوانان در مقدونیه

تیم هندبال جوانان دختر ایران این روزها برای شرکت در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان جهان آماده می‌شود؛ رقابت‌هایی که از 30 خرداد تا 10 تیر در مقدونیه شمالی برگزار خواهد شد. این تیم در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شده و در حال حاضر زیر نظر شافعیان تمرین می‌کند.
مائده عشاقی، بازیکن حاضر در اردو با توجه به پشت‌سر گذاشتن پنج مرحله تمرین می‌گوید: «در حال حاضر در اردوی پنجم هستیم و شرایط خیلی خوب پیش می‌رود. بازیکنان نیز به حداکثر آمادگی خود رسیده‌اند. دیدارهای دوستانه با بلاروس برای رفع نقاط ضعف ما بسیار خوب خواهد بود.»
او ادامه می‌دهد: «من افتخار این را داشتم در ترکیب تیم نوجوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان باشم و در آن مسابقات با عملکرد خوب توانستیم در رده 16 جهان بایستیم. آن دوره بازی‌های خوبی با تیم‌های برتر جهان داشتیم و یکی از آن تیم‌ها، برزیل قدرتمند بود که در این دوره هم با آن همگروه هستیم. برابر برزیل به قدری خوب عمل کردیم که توانستیم در نیمه اول برنده شویم اما به دلیل کم‌تجربگی حضور در مسابقات جهانی، نتیجه را واگذار کردیم.»
بازیکن جوانان ایران در پایان اظهار امیدواری می‌کند که در مقدونیه نتایج خوبی کسب کنند: «همه بازیکنان یک هدف داریم و همدل شده‌ایم تا در این دوره نمایش خوبی داشته باشیم و باعث افتخار کشورمان شویم. کار سختی است ولی مهم عملکرد و نمایش خوب در مسابقات است.»
جستجو
آرشیو تاریخی