منصوری: چهارضلعی مخوف پرسپولیس غیر قابل مهار است

مس مقابل انگیزه قهرمانی تاب نمی‌آورد

محمد منصوری درباره شرایط حساس پرسپولیس برای دیدارش مقابل مس رفسنجان که بازی آخر و قهرمانی این تیم محسوب می‌شود به ایران ورزشی گفت: از زمانی که محرم به مس رفسنجان رفته شرایط فنی این تیم را تغییر داده و تیمش فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد. اصولاً نوید کیا مربی است که سبک جدیدی را آورده و برخلاف بعضی از مربیان دیگر دنبال حاشیه و بهانه هم نمی‌رود و حواسش فقط معطوف به تیم خودش است.
بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه می‌دهد: بازیکنان پرسپولیس باید در حساس‌ترین بازی خودشان در این فصل تمام توانشان را خرج کنند تا با حفظ صدرنشینی نهمین جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرند و خوشحالم که بازیکنان پرسپولیس آن قدر انگیزه دارند که پیروز شوند و هیچ انگیزه‌ای برای بازیکنان پرسپولیس بالاتر از اینکه باید بجنگند تا قهرمان شوند وجود ندارد. بازیکنان با هدایت مربی موفقی مانند اوسمار بدون حاشیه و با قدرت فراوان تمام تلاش‌شان را انجام خواهند داد تا موفق شوند و باید کاری هم به نتایج حریف‌شان نداشته باشند.
منصوری از نکته کلیدی برای پیروزی مقابل مس رفسنجان صحبت کرده و در این ارتباط می‌افزاید: بازیکنان پرسپولیس باید اول گل نخورند و بعد هم استرس را از خودشان دور کرده و با حمایتی که یک ورزشگاه پر از تماشاگر از آنها انجام خواهند داد گل اول را بزنند، بازی را در دست گرفته و تمرکزشان را تا پایان بازی از دست نداده و به موفقیت برسند.
هافبک اسبق پرسپولیس پیش‌بینی پیروزی با چند گل زده را رد کرده و می‌گوید: برای پرسپولیس مهم‌ترین نکته پیروزی و کسب سه امتیاز است به همین دلیل اگر با اقتصادی‌ترین نتیجه هم پیروز شود مشکلی نخواهد داشت و به خواسته خود خواهد رسید. مسلماً شرایط فنی پرسپولیس به گونه‌ای است که اگر به گل برسد موفق خواهد شد و به دنبال پیروزی خواهد رفت چون هیچ‌گاه بعد از برد حتی با چند گل پیش افتادن هم به دنبال دفاع اتوبوسی نخواهد رفت.
منصوری رمز موفقیت پرسپولیس را مربع تهاجمی این تیم دانسته و می‌گوید: خط جلوی پرسپولیس زهردارترین خط حمله لیگ برتر است. مربع تشکیل شده از عیسی، اورونوف، ترابی و عالیشاه قادرند خط دفاع هر تیمی را تحت تأثیر خودشان قرار داده و به نوعی غیر قابل مهار هستند.
بازیکن اسبق پرسپولیس از دست نزدن به ترکیب تیم برنده می‌گوید و تأکید می‌کند: بدون شک باید با همان ترکیب که برنده شدند کار را ادامه دهند و اوسمار قطعاً به ترکیب تیم برنده دست نخواهد زد.
منصوری در رابطه با پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان نیز می‌گوید: پرسپولیس به نظرم با اختلاف دو گل برنده شده و با نتیجه 3 بر 1 برنده خواهد شد. در این بین عیسی و ترابی و اورونوف یا عالیشاه بازیکنانی هستند که شانس زیادی برای گلزنی دارند.
بازیکن اسبق پرسپولیس از سختی کار بازیکنان مس رفسنجان مقابل پرسپولیس حرف زده و در این ارتباط خاطر نشان می‌سازد: بازی مقابل تیم قهرمان با یک ورزشگاه پر از تماشاگر که حامی‌اش هستند شرایط بسیار سختی را به وجود خواهد آورد. به قولی بازیکنان پرسپولیس جان خودشان را می‌گذارند تا قهرمان شوند به همین دلیل بازیکنان مس با هر انگیزه‌ای هم که مقابل پرسپولیس قرار بگیرند کم آورده و دچار مشکل خواهند شد.
جستجو
آرشیو تاریخی