چیزی که اوسمار بهتر از نکونام بلد است

رمز قهرمانی فراموش نمی‌شود


آخرین هفته بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان امشب برگزار خواهد شد و فارغ از اینکه چه اتفاقات حساسی در انتهای جدول رده‌بندی این دوره از رقابت‌ها رقم خواهد خورد، در بالای جدول شرایط عجیبی رقم خورده است، استقلال پایتخت‌نشین هفته‌ها صدرجدول را در اختیار داشت و اجازه حضور بقیه تیم‌ها را در این رده نداده بود، اما در هفته بیست و هشتم، تساوی آبی‌ها مقابل نساجی و در مقابل برد پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در یک بازی غیرقابل پیش‌بینی، جایگاه سرخابی‌ها را در رده نخست و دوم جدول رده‌بندی عوض کرد.
در این هفته از بازی‌ها، پرسپولیس بدون توجه به شرایط رقیب دیرینه‌اش توانست در یک بازی باورنکردنی با سه امتیاز از زمین خارج شود. در رویارویی با استقلال خوزستان سه بار دروازه تیم اوسمار باز شد و امیدی به کسب امتیاز در این دیدار نداشت، اما با تمرکز روی بازی تیمش توانست با معکوس کشیدن در بازی حسابی حریف را غافلگیر کند و در نهایت بازی را با نتیجه 4 بر 3 به نفع تیمش به پایان ببرد.
اما در آن سمت استقلال در رویارویی با نساجی مازندران نیم نگاهی به بازی پرسپولیس داشت و نتوانست حریف مازنی را شکست دهد. در همین هفته استقلال برای اولین بار از پرسپولیس عقب افتاد. در هفته بیست و نهم استقلال به زور حریفش را شکست داد و با یک گل صاحب سه امتیاز شد، اما باز هم پرسپولیس با هدایت اوسمار و البته توجه این مربی به بازی تیم خودش توانست در بازی که به تساوی کشیده شده بود، باز هم سه امتیاز را کسب کند و به حریف اجازه صدرنشینی ندهد.
حتی در هفته پایانی باز هم استقلال و پرسپولیس برای کسب سه امتیاز به مصاف حریفانشان خواهند رفت و برای هر دو تیم شانس قهرمانی وجود دارد و به طور حتم باز هم رمز موفقیت در این هفته، چیزی جز عدم توجه به بازی حریف و فراموش کردن دیگر مدعی قهرمانی نخواهد بود، چیزی که در هفته‌های اخیر اوسمار به خوبی رعایت کرده اما سرمربی استقلال خیلی نتوانست به این موضوع توجه داشته باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی