هیچ وقت به پایان تلخ فصل فکر نکردم

اوسمار: فنی بگویند،جواب می‌دهیم

اوسمار ویرا در نشست خبری قبل از بازی با مس رفسنجان گفت:‌ اگر مسائل احساسی و خاطرات را کنار بگذاریم، یکی از مهم‌ترین و حساس‎‌ترین دیدارهای ما در لیگ برتر است. بازی سختی مقابل تیمی داریم که نسبت به نیم فصل اول سبک بازی خود را تغییر داده است. خیلی تیم خوبی هستند که خوب بازی می‌کنند. امیدوارم با پیروزی مقابل مس رفسنجان، جشن قهرمانی را با حضور هواداران برگزار کنیم. می‌دانم هواداران می‌آیند و استادیوم را پر می‌کنند. به همین دلیل مسئولیت ما بیشتر می‌شود تا مقابل هواداران بازی خوبی انجام بدهیم و با نتیجه خوبی زمین را ترک کنیم. امیدوارم هوادارانی که در استادیوم هستند و آنهایی که از بیرون ورزشگاه بازی را می‌بینند، انرژی مثبت خود را برای ما بفرستند تا بتوانیم یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم و با 3 امتیاز از زمین بیرون بیاییم.
 او درمورد تزلزل پرسپولیس در خط دفاعی پس از بازی با هوادار، گفت: در 17 نشست خبری قبلی هم گفتم. شاید برخی حرف‌ها تکراری شود اما عملکرد یک تیم فقط در یک قسمت زمین نیست بلکه در کل زمین است. ابتدا نباید گل بخوریم و سپس باید با گل زدن، بازی را ببریم. مهم‌تر از همه بردن است. ما تصمیم داریم برنده شویم اما عملکرد کلی تیم مهم است.
 سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا اتهامات اخیر استقلالی‌ها سبب انگیزه تیمش شده یا آنها را نادیده گرفته‌اند، گفت: جواب این سؤال را باید در برخورد تیم و حرف‌هایی که نزدیم گرفته باشید. اگر تیم مقابل در مورد مسائل فنی حرف بزند، در آن زمان می‌توانیم جواب بدهیم اما در مورد مسائل غیرفوتبالی بهتر است حرفی نزنیم و کار خود را انجام بدهیم زیرا نتایج ما مشخص 
است.
اوسمار در مورد اینکه آیا به این موضوع فکر کرده که شاید لیگ به تلخ‌ترین شکل ممکن برای پرسپولیس تمام شود، توضیح داد:‌ هیچ وقت چنین فکری در ذهن من و بچه‌ها نیامده و فقط به هدف خود فکر می‌کنیم. بهتر بود در مورد بردهای ما سؤال می‌کردید نه در خصوص احتمال باخت‌مان.
سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه جواد نکونام مدعی شده نکاتی را در مورد بازی سرخ‌پوشان با شمس‌آذر شنیده که اگر واقعی باشد باعث تأسف است، عنوان کرد:‌ چه چیزهایی شنیده است؟! اوسمار درمورد اینکه مسائلی درمورد گل اول و سوم پرسپولیس مطرح شده است، پاسخ داد: باید از خود جواد نکونام بپرسید.

جستجو
آرشیو تاریخی