سه‌شنبه همه استقلالی‌ها به ورزشگاه بیایند

حسینی: با حمایت هواداران به صدر برمی‌گردیم

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال معتقد است که این تیم قابلیت بازگشت به صدر جدول را دارد.  دروازه‌بان استقلال  در تازه‌ترین اظهارات خود به موضوع اتحاد و همدلی اشاره کرده و  اعتقاد دارد استقلال می‌تواند به صدر جدول بازگردد.
سیدحسین می‌گوید: «فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. همان طور که ما هفته پیش صدر جدول را از دست دادیم، ممکن است باز هم به صدر برگردیم. فقط کافی است کار خودمان را انجام بدهیم و بازی را ببریم.» 
حسینی سپس درباره شرایط تیمش در بازی قبل گفت: «ما لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم هواداران را خوشحال کنیم. ازهمه هواداران عذرخواهی می‌کنیم. لیگ هنوزتمام نشده و الان وقت مناسبی برای انتقاد از ما نیست. ما با تمام کم و کاستی‌ها تا هفته بیست و هشتم زحمت کشیدیم. برای خوشحال کردن هواداران جنگیدیم و هیچ چیزی کم نگذاشتیم. ما با هم متحد شدیم تا شما را خوشحال کنیم.»
دروازه‌بان استقلال براین باور است که با اتحاد و همدلی می‌شود شرایط را تغییر داد: «فقط کافی است دست به دست هم بدهیم و از این مانع سخت عبور کنیم. هنوز چیزی تمام نشده است. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. باید تأکید کنم و به همه هواداران بگویم که در این دو هفته با همه وجود می‌جنگیم و چیزی کم نخواهیم گذاشت. از همه هواداران می‌خواهم با همه وجود ما را حمایت کنند. دست به دست هم بدهیم و دو بازی بعد را با برتری پشت سربگذاریم. متحدتر و قوی‌تر باید کنار هم باشیم. سه‌شنبه شب می‌تواند شب استقلال باشد. باید دست به دست هم بدهیم و قوی باشیم و همدیگر را حمایت کنیم. امیدوارم فصل با خوشحالی ما تمام شود.»
جستجو
آرشیو تاریخی