اتحاد آبی‌ها برای سه‌شنبه سرنوشت‌ساز

همه با هم برای استقلال

همه استقلالی‌ها براین باورند که سه‌شنبه آخرین فرصت برای بازگشت به صدرجدول است. با توجه به اینکه پرسپولیس بازی دشواری مقابل شمس‌آذر در قزوین دارد و استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تیم گل‌گهر سیرجان خواهد بود، چنانچه همه اتفاقات به سود استقلال رقم بخورد، آبی‌ها از این شانس بزرگ برخوردار خواهند بود تا در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر دوباره به صدر جدول بازگردند. 
استقلال برای آخرین بار در تهران از امتیاز میزبانی بهره خواهد برد و این بازی پایانی آبی‌ها در ورزشگاه پیر آزادی در برابر دیدگان تماشاگران است. استقلال باید از این فرصت نهایت بهره را ببرد و بدون توجه به اینکه در بازی پرسپولیس مقابل شمس‌آذر قزوین چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، مقابل رقیب خود بهترین نمایش ممکن را به اجرا بگذارد و برنده از زمین خارج شود. این ایده که باید از آخرین فرصت نهایت بهره را برد در میان افکار همه استقلالی‌ها کاملاً مشهود است و در روزهای بعد از افتادن از صدر جدول بسیاری از پیشکسوتان استقلال در فضای مجازی اقداماتی انجام داده‌اند که نشان می‌دهد نوعی اتحاد زیرپوستی میان استقلالی‌ها شکل گرفته تا شاید تیم دوباره به صدر جدول برگردد.
در روزهای اخیر حتی افرادی که مخالف کادر یا مدیریت بودند نیز پای کار آمده‌اند تا اتحاد استقلالی‌ها بیش از هر زمان دیگری احساس شود و این تیم که صدر جدول را به پرسپولیس داد دوباره 
پس بگیرد. 
هرچند که بازگشت به صدر منوط به ناکامی سرخ‌ها در قزوین است اما در فوتبال هیچ اتفاقی غیرممکن نیست و همه استقلالی‌ها براین باورند همان‌طور که پرسپولیس صدر جدول را در عرض 20 دقیقه از استقلال گرفت و یک تساوی استقلال را از صدرنشینی انداخت، یک تساوی هم موجب افتادن پرسپولیس از صدر خواهد شد، به شرط آنکه سه‌شنبه شب فضایی در ورزشگاه آزادی شکل بگیرد که استقلال بتواند از سد گل‌گهر سیرجان عبور کرده و رؤیای بازگشت به صدر در عالم واقعیت محقق شود.
 

جستجو
آرشیو تاریخی