این هجمه‌ها علیه استقلال عادی نیست

حجازی: هشتگ‌گذاری علیه نکونام کار دست‌های پشت پرده است

محمدرضا رحیم‌پور
خبر‌نگار
بعد از تساوی استقلال مقابل نساجی، موج عجیب و مشکوکی از جریان‌های مجازی به سرعت مشغول هشتگ‌گذاری برای اخراج جواد نکونام شدند. این فضا در شرایطی از سوی برخی جریان‌های مجازی صورت گرفت که هنوز دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده است و تکلیف قهرمانی مشخص نشده است آن هم در شرایطی که استقلال به خودی خود آنقدر‌ها هم نتیجه بدی در قائمشهر به دست نیاورد.
ایران ورزشی روز گذشته در گزارشی به مشکوک بودن این موضوع پرداخت و حالا آتیلا حجازی در گفت‌و‌گو با ایران ورزشی پیرامون این موضوع توضیح می‌دهد: «استقلال از ابتدای فصل چندین هفته صدرنشین لیگ برتر بوده است و حالا یک هفته این اتفاق رخ داده، بالاخره در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد اما هوادار واقعی با یک تساوی حمایتش از تیم خود را قطع نمی‌کند.»
سرپرست استقلال با اشاره به عملکرد فراتر از انتظار استقلال می‌افزاید: «تیم استقلال آنقدر درخشان عمل کرده که انتظارات از این تیم بسیار بالا رفته اما نباید فراموش کرد نکونام با توجه به بضاعت تیمی‌اش تا همین الان هم فراتر از انتظارات ظاهر شده و ابتدای فصل شاید خوشبین‌ترین هوادار استقلال هم انتظار چنین عملکردی را از تیم نداشت. با توجه به شرایط پیش آمده اکنون استقلال بیش از پیش به حمایت هواداران واقعی خود نیاز دارد و مطمئن باشید هوادار واقعی، استقلال را در این شرایط تنها نمی‌گذارد.»
حجازی در ادامه با اشاره به تیتر ایران ورزشی و مشکوک بودن حجم زیادی از جریان‌سازی که در فضای مجازی علیه نکونام صورت گرفت، می‌افزاید: «من همیشه حرفم را صریح و رُک می‌گویم، این جریان‌سازی همسو با دست‌هایی از پشت پرده بود. درست است انتقاد از تیم استقلال و سبک بازی وجود دارد اما این حجم جریان‌سازی طبیعی نبود و گروهی منتسب به اشخاصی به صورت سازماندهی شده مشغول حمله به کادرفنی استقلال شدند. هواداران قطعاً حق انتقاد دارند اما این انتقادات باید منطقی و درست باشد.»
سرپرست استقلال راجع‌به صادر نشدن مجوز حضورش روی نیمکت استقلال، عنوان کرد: «من به دعوت باشگاه استقلال اینجا هستم و خود باشگاه هم مشغول پیگیری برای دریافت مجوز لازم است اما بحث جایگاه برای من خیلی مهم نیست و حضور بنده برای خدمت‌رسانی به استقلال است. اکنون نمی‌توانم روی نیمکت باشم اما هر کمکی از دستم بربیاید برای موفقیت استقلال انجام می‌دهم.»

جستجو
آرشیو تاریخی