هروی: آیت‌الله رئیسی مثل شهید رجایی خدمتگزار بود

 شهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته، آیت‌الله رئیسی فقید را مثل شهید رجایی مظلوم و خدمتگزار دانست.
او همچنین معتقد است ویژگی بارز رئیس‌جمهور شهید دغدغه‌مندی نسبت به ورزش بوده و تلاش‌های او را عامل خروج ورزش ایران از رکورد دانست.
هروی ویژگی بارز رئیس‌جمهور شهید را خدمتگزاری به مردم  دانست: «این اتفاق ضایعه اسفباری بود. ایشان ویژگی‌های بارزی داشتند که خدمتگزاری به مردم اصلی‌ترین آن بود، متأسفانه درهمین راه هم شهید شدند.»
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایشان در رابطه با ورزش اهمیت به دغدغه ورزشکاران بود. در این مدت فقط ۲ بار ایشان را دیدم اما هر بار که رودررو از مشکلات و دغدغه‌هایمان گفتیم، سریعاً دستور پیگیری دادند و تلاش‌شان را برای حل مسأله می‌کردند. ایشان مثل یک کوه بودند و پشتیبان‌مان را از دست دادیم.»
هروی معتقد است آیت‌الله رئیسی فقید مثل شهید رجایی مظلوم بوده است: «شهید رئیسی مثل شهید رجایی هم مظلوم بودند و هم پرکار و در همین مسیر هم جان خود را از دست دادند، این شهادت برای خودشان جای تبریک دارد اما ما ماندیم و فراق ایشان.»
سرمربی پرافتخار تیم ملی کاراته تلاش‌های رئیسی را دلیل خروج ورزش ایران از رکورد دانست: «اتفاقات عجیبی برای ورزش ما بعد از کرونا افتاد و بلافاصله بعد از این اپیدمی بازی‌های آسیایی برگزار شد. اما با تلاش ایشان و تیم‌شان بود که ورزش از رکورد درآمد و می‌بینیم که ورزشکاران به رغم این شرایط سخت سهمیه‌های خوبی برای المپیک گرفتند و مطمئن هستم که با تلاش دولت شهید رئیسی، ورزش ایران در المپیک پاریس نتایج بهتری نسبت به المپیک توکیو می‌گیرد.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی