پیگیری ایشان برای رفع مشکلات ورزش باعث دلگرمی‌مان می‌شد

سنگ‌سفیدی: دکتر رئیسی محبوبیت زیادی بین ورزشکاران داشت

محمدرضا سنگ‌سفیدی، بازیکن باتجربه تیم ملی فوتسال در خصوص شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی به «ایران ورزشی» می‌گوید: «مردم کشورمان دائماً پیگیر بودند و برای سلامتی ایشان دعا کردند، این نشان‌دهنده محبوبیت ایشان در بین مردم بود. علاوه بر این رئیس‌جمهور محبوبیت خاصی در بین ورزشکاران و جامعه ورزش داشتند و ورزشکاران ایشان را دوست داشتند و از ایشان روحیه می‌گرفتند.»
او می‌افزاید: «یکی از مهم‌ترین موضوعات در خصوص دکتر رئیسی این بود که ایشان شبانه‌روز برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کردند و این موضوع باعث می‌شود تا فقدان رئیس‌جمهور کشورمان بیش از پیش احساس شود. ایشان بدون وقفه در حال تلاش و کار بودند و این موضوع برای مردم کشورمان بسیار ارزشمند و مقدس بود. سعادت بزرگی است که خادم امام رضا(ع) در روزی که مصادف با تولد امام رئوف است، به شهادت رسید.»
این ملی‌پوش فوتسال بیان می‌کند: «من به شخصه دیداری با ایشان نداشتم اما خصوصیات دکتر رئیسی باعث شد تا به ایشان علاقه‌مند شوم. ایشان بسیار پیگیر مشکلات ورزش بودند و تلاش می‌کردند تا ورزشکاران بدون دغدغه برای شادی دل مردم تلاش کنند. شاد کردن دل مردم مهم‌ترین موضوع برای دکتر رئیسی بود و ایشان اعتقاد داشتند که ورزشکاران تا حد زیادی می‌توانند باعث شور و نشاط بیشتر در جامعه شوند. دکتر رئیسی همیشه در فکر ورزشکاران بودند و ورزشکاران را دوست داشتند.»
سنگ‌سفیدی با اشاره به این موضوع که مردم کشور ما رئیس‌جمهور دلسوز خود را از دست دادند، می‌گوید: «شهادت ایشان ضایعه بسیار بزرگی برای کشورمان است. ایشان از زمانی که رئیس‌جمهور شدند چندین بار با ورزشکاران دیدار داشتند و این نشان از علاقه و توجه ایشان به ورزش بود. دکتر رئیسی مسابقات ورزشی را پیگیری می‌کردند و در زمانی که ما قهرمان جام ملت‌ها شدیم، ایشان اولین فردی بود که به ما تبریک گفتند. جامعه ورزش از این اتفاق دردناک و ضایعه جانسوز بشدت متأثر است.»
این بازیکن تیم ملی فوتسال صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه می‌دهد: «پیگیری ایشان برای رفع مشکلات ورزش باعث دلگرمی‌مان می‌شد. با وقوع این سانحه دلخراش جامعه ورزش در غم از دست دادن رئیس‌جمهور مردمی سوگوار شده است. قطعاً زحماتی که ایشان برای مردم کشورمان کشیده‌اند، فراموش نخواهد شد و مردم کشورمان یاد ایشان را زنده نگه می‌دارند.»
جستجو
آرشیو تاریخی