طباطبایی: امیرعبداللهیان قدم‌های خوبی در دیپلماسی ورزشی برداشت

سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته ارتباط آیت‌الله رئیسی با جامعه ورزش را بسیار نزدیک دانست. او معتقد است، رئیس‌جمهور فقید چه در انتخاب مدیران ورزشی و چه در زمینه نگاه به قهرمانان و پیشکسوتان گام‌های مهمی برداشته است. 
طباطبایی درباره اقدامات تأثیرگذار آیت‌الله رئیسی در ورزش گفت: «شهادت آیت‌الله رئیسی را به همه مردم عزیز علی‌الخصوص به ورزشکاران تسلیت می‌گویم. ایشان در دوره ریاست‌شان ارتباط خیلی نزدیک و خوبی را با جامعه ورزش برقرار کردند. همچنین قدم‌های مهمی برداشتند؛ چه در انتخاب مدیران که از جنس ورزش بودند و چه در زمینه نگاه به مدال‌آوران و پیشکسوتان عرصه ورزش که در فاصله چندماه، دو بار مراسم تجلیل از قهرمانان را برگزار کرده و توانستیم ارتباط نزدیکی با ایشان داشته باشیم.» 
رئیس فدراسیون کاراته همچنین فعالیت‌های امیرعبداللهیان وزیر شهید را در دیپلماسی ورزش بسیار تأثیرگذار دانست: «از شهادت امیرعبداللهیان که انصافاً در دیپلماسی ورزش قدم‌های خیلی خوبی برداشتند، بسیار متأثر شدیم. این مصیبت بزرگ را به همه مردم عزیز و ورزشکاران مجدداً تسلیت می‌گویم. عاقبت کار آدمی مرگ است اما شهادت در راه خدمت به مردم، هنر مردان خداست. ان‌شاءالله که این عزیزان با شهدای صدر اسلام و شهدای کربلا محشور 
باشند.»
جستجو
آرشیو تاریخی