حسینی: رئیس‌جمهور به ورزش نگاه ویژه داشت

روح‌الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس که به گفته خودش در تمامی لحظات پیگیر اخبار مرتبط با سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور بوده است، باور این ضایعه تلخ را سخت می‌داند.
او همچنین معتقد است نگاه رئیس‌جمهور شهید به ورزش همیشه ویژه بوده که خدمات ایشان به خودی خود گویای همه چیز است.
حسینی کنار آمدن با این ضایعه را برای همه سخت می‌داند:«واقعاً کنار آمدن با این حادثه بسیار سخت است. از همان لحظه‌ای که خبر فرود سخت بالگرد مخابره شد تا صبح دیروز (دوشنبه) با نگرانی و استرس پیگیر اخبار بودم‌ و باید به نوبه‌ خودم شهادت رئیس‌جمهور مردمی کشورمان را تسلیت بگویم. باور این اتفاق برای همه سخت است اما باید بگویم که شهادت هنر مردان‌ خداست.»
رئیس فدراسیون بوکس درباره آخرین صحبت‌هایش با  شهید رئیسی در مراسم تجلیل از قهرمانان گفت: «در مراسم تجلیل از قهرمانان که چند روز قبل برگزار شد، همانطور که در فیلم‌ها‌ و تصاویر پیداست برای دقایقی با ایشان در خصوص شرایط و پیشرفت بوکس صحبت کردم‌ و رئیس‌جمهور به گرمی شنونده صحبت‌های ما بود.»
او همچنین معتقد است رئیس‌جمهور شهید در این سال‌ها خدمات ارزشمندی به ورزش داشته است: «فکر می‌کنم برای همه مشخص است ایشان در این 3 سال چه خدمات ارزشمندی به ورزش ارائه کرد و نگاه ویژه‌ای داشت. برگزاری دو دوره متوالی مراسم تجلیل، نگاه ویژه به ورزش و دستور ساخت ورزشگاه جدید در تهران، همگی خبر از علاقه و توجه رئیس‌جمهور شهید به ورزش داشت.»
 
جستجو
آرشیو تاریخی