هر آنچه از FC24 باید بدانید

نگران چهره‌ها نباشید!

 

حتماً می‌دانید که بعد از چندین سال، قرارداد الکترونیک آرتز و فیفا به اتمام رسید و این بازی اولین بازی فوتبال الکترونیک آرتز بدون برند فیفا است. مسئولان الکترونیک آرتز عنوان کردند بدون نام فیفا، دست آنها برای ساخت بازی بازتر است و از این اتفاق خوشحال هستند.
اما این بازی که قرار است 7 مهر به بازار عرضه شود چه بخش‌هایی دارد؟
بخش آلتیمیت تیم با همان نام در این بازی حضور دارد. به هر حال این بخش پولی مورد علاقه الکترونیک آرتز است و بدون تغییر نام مانده است. بخش آلتیمیت برای اولین بار برای کنسول نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد.
بازی FC Mobile هم در پاییز یک آپدیت دریافت خواهد کرد ولی اطلاعات خاصی در این مورد منتشر نشده است.
در مراسم رونمایی از بازی اعلام شد بخش FC Pro هم توسط حرفه‌ای‌ها ساخته می‌شود و در کنار آنها FC Tactical حضور داشت. این بخش جدید برای موبایل است و به نظر می‌رسد یک بازی استراتژیک و نوبتی خواهد بود. البته هنوز هیچ تریلر از این بخش منتشر نشده است. ولی خیلی‌ها حدس می‌زنند این همان بازی‌ شبیه بازی‌های مربیگری باشد.
ضمناً بخش Career Mode هم مثل همیشه وجود خواهد داشت.
گفته می‌شود بیش از 19 هزار بازیکن، 700 تیم و 100 استادیوم در این بازی لایسنس شده است و برای اولین باز بازیکنان تیم بانوان در بخش آلتیمیت تیم حضور خواهند داشت. قیمت نسخه استاندارد 70 دلار و نسخه آلتیمیت 100 دلار خواهد بود. شایعاتی هم در مورد ساخت استادیوم مورد علاقه در بخش Career Mode به گوش می‌رسد که هنوز تأیید نشده است.
بد نیست بدانید با انتشار کاور نسخه آلتیمیت و چهره‌های بازیکنان، انتقادات زیادی به آن شد. بسیاری از طرفداران آن را شبیه به بازی Sims می‌دانستند و حسابی با چهره‌ها شوخی کردند. الکترونیک آرتز اما به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و اعلام کرد نگران چهره‌ها نباشید.
آنها در توییتر رسمی‌شان نوشته‌اند: «ما کارهای زیادی برای طراحی چهره بازیکنان انجام می‌دهیم. تعداد مجوزها و حضور بازیکنان کار بسیار پیچیده‌ای است که نمی‌خواهم وارد آن شوم. به هر حال طراحی‌های ما شگفت‌انگیز خواهد بود. نگران نباشید.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی