صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

معرفی بهترین کشتی‌گیر سال امریکا
تیلور با جایزه به مصاف یزدانی می‌آید

کشتی‌گیر دسته ۸۶ کیلوگرم برای سومین بار به‌عنوان برترین کشتی‌گیر سال امریکا انتخاب شد. دیوید تیلور، کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم، توانست مزد سال درخشان خودش را بگیرد و برای دومین سال پیاپی و سومین بار در مجموع به‌عنوان بهترین کشتی‌گیر سال امریکا انتخاب شود.
این جایزه از سوی فدراسیون کشتی ایالات متحده از سال ۱۹۹۲ به بهترین کشتی‌گیر سال اهدا می‌شود و اولین دریافت‌کننده این جایزه جان اسمیت بود و حالا دیوید تیلور ۳۱ ساله که قبلاً در سال ۲۰۱۸ هم یک بار این جایزه را کسب کرده بود، با توجه به درخشش در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مقابل رقیب اصلی خود حسن یزدانی به این جایزه رسید.
به احتمال بسیار زیاد دیدار حسن یزدانی و دیوید تیلور یک بار دیگر در مسابقات قهرمانی جهان 2023 در صربستان تکرار می‌شود.
 
 
انتخابات فدراسیون کشتی
بلاتکلیفی 5 هیأت استانی با نداشتن رئیس

انتخابات فدراسیون کشتی باید تا 26 تیر برگزار شود اما 5 هیأت کشتی به‌دلیل مشخص نبودن رئیس هیأت در بلاتکلیفی به سر می‌برند. روز 26 تیر ریاست قانونی علیرضا دبیر بر فدراسیون کشتی به پایان می‌رسد و حالا بعد از پایان مهلت ثبت‌نام از کاندیداها باید شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم شود اما بلاتکلیفی هیأت‌ها شاید یک دغدغه بزرگ برای برگزاری انتخابات باشد. هر چند که فدراسیون کشتی به احتمال زیاد دو ماه تا زمان برگزاری انتخابات فرصت دارد و باید بتواند در این فرصت تکلیف این هیأت‌ها را مشخص کند. هیأت‌های البرز، آذربایجان شرقی، قم، چهارمحال و بختیاری و اصفهان در نوبت برگزاری انتخابات هستند که به احتمال فراوان مجمع انتخاباتی آنها در خرداد برگزار می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی