قراب: موسیمانه برای تفریح به ایران نیامده است

جواد قراب، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره حضور موسیمانه در استقلال این جملات را به زبان آورد: «موسیمانه در کنفرانسش بسیار خوب و شیوا صحبت کرد. او یک مربی باتجربه است.
 احساس کردم شخصیتی مهربان دارد و مهم‌تر از آن باید اشاره کرد که او چقدر روراست است.» قراب معتقد است که موسیمانه یک سرمربی کاملاً حرفه‌ای است: «از صحبت‌هایش برداشت کردم که او بیش از اندازه حرفه‌ای است و برای تفریح به ایران نیامده است. موسیمانه به ایران آمده تا از آبروی کاری خود دفاع کند و استقلال را به موفقیت برساند تا خودش هم دوباره جام بگیرد و کارنامه‌اش پربارتر شود. در چشمان او عزم پیروزی دیدم و به نظرم موسیمانه می‌تواند موفق شود.»
پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه صحبت‌های خود با تمجید از استراتژی موسیمانه می‌گوید: « موسیمانه گفت، از همین فردا باید پیروز شویم که این جمله نشانگر عطش او برای برد است. این مسأله حرفه‌ای‌گری وی را نشان می‌دهد. بازیکنان ما بشدت به برد نیاز دارند تا اتمسفر تیم مثبت شود.»
 قراب سپس به بیان مشکلات بزرگ استقلال اشاره کرد: «استقلال از مشکلات زیادی در این سال‌ها لطمه دیده است. خیلی از مربیان برایمان مشکل ایجاد کردند اما به نظرم موسیمانه این‌گونه نیست. او می‌خواهد خودش را نشان بدهد. او از ستاره‌ها صحبت کرد و حرف‌هایش زیبا بود. حس کردم او می‌داند اینجا هواداران استقلال چه می‌خواهند.»
پیشکسوت استقلال پیرامون صحبت‌هایی که با موسیمانه داشت نیز گفت: «در گوش او به زبان انگلیسی گفتم تو انسانی باتجربه و روراستی هستی. مشخص است که زحمت کشیده‌ای و می‌دانی امروز چه می‌خواهیم. به او گفتم شروعت حتماً باید با برد باشد. اگر پیروز شوی تمام مردم با تو همراه می‌شوند.» قراب در پایان گفت: «استقلال متعلق به هواداران و پیشکسوتان است. با هر برد تیم، خوشحال می‌شویم و امیدوارم مقابل خیبر اولین برد موسیمانه و خوشحالی نصیب‌مان شود.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی