استقلال از گروه لیگ نخبگان صعود می‌کند

اکبری: با دو برد تیم از بحران خارج می‌شود

ناصر قراگزلو
خبر‌نگار


یدالله اکبری هافبک سابق استقلال معتقد است استقلال با مربی جدید آفریقایی‌اش حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت و حتی در آسیا هم از گروهش صعود خواهد کرد. پیشکسوت استقلال جمع شدن حاشیه‌ها را بزرگترین کمک به استقلال می‌داند.
   
 در خصوص اضافه شدن سرمربی جدید آفریقایی چقدر به موفقیت استقلال امیدوارید؟
موسیمانه کارنامه خوبی دارد و مربی بزرگی است. این مربی رزومه قوی دارد و به نظرم حتماً می‌تواند به استقلال کمک کند و شرایط استقلال را از وضعیتی که دارد ارتقا داده و این تیم را به روزهای اوجش برساند. خودم هم در سال 81 سابقه بازی زیر نظر کوخ را دارم. مربی آلمانی که به نظرم اگر حمایت لازم از او انجام می‌شد، قادر بود استقلال را حتی به عنوان قهرمانی هم برساند اما این حمایت متأسفانه از او انجام نشد. نقش کمک‌های خارجی و ایرانی در موفقیت موسیمانه خیلی مهم و با اهمیت است و امیدوارم که مدیریت استقلال و در رأس آنها شهریاری و دستیاران ایرانی به سرمربی استقلال کمک کنند تا او زودتر تیم را در مسیری که از او انتظار می‌رود قرار دهد.
 با توجه به فاصله‌ای که با صدر جدول ایجاد شده، چه اندازه شانس قهرمانی و حضور در جمع مدعیان را برای استقلال قائل هستید؟
هنور در ابتدای فصل قرار داریم و بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده. به همین دلیل استقلال با دو برد می‌تواند فاصله‌اش را جبران کند و حتی به صدر نزدیک شده و دوباره خودش را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی مطرح سازد. استقلال با دو، سه برد راه می‌افتد و با 8،7 برد متوالی دیگر که در توان بازیکنان و کادر جدید استقلال است قادر خواهد بود به مدعی اول قهرمانی تبدیل شود. البته برای تحقق این امر باید همه ارکان استقلال در کنار هم باشند و حاشیه‌ها را از تیم و باشگاه به شکل کامل دور سازند.
 در آسیا هم استقلال حرفی برای گفتن خواهد داشت؟
استقلال مقابل النصر خوب بازی کرد، به نظرم کاکوتا را باید زودتر به زمین می‌آورد و بلانکو هم به دلیل دیر آمدن نتوانست خیلی خوب از موقعیت‌ها استفاده کند. در هر حال استقلال از گروهش در لیگ نخبگان صعود خواهد کرد اما با وجود الاهلی و و الهلال و النصر نباید از استقلال توقع قهرمانی در آسیا را حداقل برای این فصل داشت چون تیم‌های عربستانی واقعاً خودشان را از بقیه تیم‌ها جدا ساخته‌اند.

جستجو
آرشیو تاریخی