اردوگاه آبی

شب ناکامی مدافعان استقلال
درفصل جاری استقلال هرگز عملکرد مطلوبی در خط دفاع نداشته و برخلاف فصل پیش که استقلال تیمی سختگیر در فاز دفاعی بود اما در این فصل اوضاع به گونه دیگری پیش می‌رود. به نظر می‌رسد اولین مأموریت موسیمانه در استقلال جدید باید سازماندهی مطلوب به شکل بازیکنان و مدافعان و دفاع تیمی باشد وگرنه ادامه دادن با این روند فاجعه بزرگی را در بخش دفاعی استقلال رقم خواهد زد. در جریان بازی با خیبر خرم‌آباد به وضوح دیده شد که بازیکنان استقلال به هنگام حملات حریف به‌خصوص کرنرها جایگیری مناسبی ندارند و هماهنگی خود را کاملاً از دست می‌دهند.


بدشانسی زکی‌پور
در روزی که میلاد زکی‌پور از سوی موسیمانه در ترکیب اصلی استقلال به بازی گرفته شده بود، در همان دقایق آغازین به سبب مصدومیت از ناحیه دنده نتوانست به بازی ادامه دهد. به همین دلیل تعویض شد و جای خود را به ابوالفضل جلالی داد. قرار است بعد از بازگشت کاروان استقلال از خرم‌آباد، بلافاصله درمان این بازیکن شروع شود.


نمایش یک‌نیمه‌ای کوشکی
علیرضا کوشکی هم در ترکیب اصلی استقلال قرار داشت اما موسیمانه این بازیکن را بین نیمه از میدان بیرون برد تا به جای او کاکوتا به میدان برود. این تعویض نشان می‌داد که موسیمانه از نمایش یک نیمه‌ای کوشکی رضایت کافی ندارد. البته کوشکی در پازل فکری سرمربی استقلال قرار دارد.


استقبال ویژه لرهای خونگرم
استقلالی‌ها برای بازی با خیبر خرم‌آباد 2 روز را میهمان مردم خونگرم این خطه بودند. لرهای استقلالی هم از فرصت حضور آبی‌ها در شهر خود نهایت بهره را بردند و با استقبال ویژه خود نشان دادند برای استقلال ارزش و احترام بسیاری قائلند. آبی‌دلان شهر خرم‌آباد در زمان حضور استقلال دائم تلاش می‌کردند با بازیکنان این تیم عکس یادگاری بگیرند.


مشکل بدنی مشهود
یکی از دلایلی که سبب شد استقلال در بازی با خیبر خرم‌آباد نمایش دلخواه را انجام ندهد، مشکل بدنی بازیکنان بود. گفته می‌شود در دوران حضور جواد نکونام به عنوان سرمربی تمرینات مطلوبی برای بازیکنان در نظر گرفته نشده و بازیکنان در دورانی که باید بشدت بدن‌های خود را شلاق می‌زدند، از این گونه تمرینات غافل شده‌اند. ظاهراً بخشی از این کم‌کاری به اردوی ترکیه مربوط است که موسیمانه قصد دارد با اعمال ترفندهایی این مشکل را به سرعت برطرف کند.

جستجو
آرشیو تاریخی