تأکید رئیس فدراسیون برای کار مبتنی بر نظم

حدادی: دوومیدانی‌کاران باید جنگجو باشند

اردوی متمرکز دوومیدانی دیروز رسماً در مجموعه آفتاب انقلاب شروع شد. با غیبت مهدی پیرجهان و ریحانه مبینی، 46 دوومیدانی‌کار در کمپ تیم‌های ملی دوومیدانی حاضر شدند و جمعه در جلسه توجیهی با حضور احسان حدادی، سید مهدی مستجاب‌الدعوه رئیس و سرپرست دبیری، پریسا بهزادی نایب رئیس فدراسیون، هادی سپهرزاد و پندار شوقیان اعضای هیأت اجرایی حاضر شدند.
احسان حدادی رئیس فدراسیون دوومیدانی یکی از بزرگترین خواسته‌هایش را همدلی در خانواده دوومیدانی دانست: «اردوی متمرکز یکی از راه‌های ایجاد همدلی است که به تشکیل تیم ملی کمک می‌کند. ما کنار هم یاد می‌گیریم و سعی می‌کنیم به اهداف‌مان برسیم.»
او با اشاره به قوانین مد نظر برای اردونشینان گفت: «دوومیدانی‌کار نتیجه نمی‌گیرد، مگر اینکه جنگجو باشد. من این مسیر را رفته‌ام و باور دارم که ۳۰ درصد راه موفقیت، تمرین و موضوعات فنی است و بقیه‌ راه مبتنی بر نظم است. به همین دلیل برنامه‌ریزی ما طوری است که ورزشکاران نظم را یاد بگیرند.» به گفته حدادی، پای دوومیدانی‌کاران با مدال قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی به دایموند لیگ باز می‌شود: «ورزشکاران به شرط تلاش و بهبود رکوردهایشان و اینکه مدال قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی را بگیرند، پایشان به لیگ‌های معتبر دنیا مثل دایموند لیگ و چلنج جهانی باز می‌شود و شرایط اقتصادی بهتری پیدا می‌کنند.» قبل از او، سیدمهدی مستجاب‌الدعوه سرپرست دبیری هم اول از اهداف و برنامه‌های اردو گفت و هادی سپهرزاد، عضو هیأت اجرایی درباره قوانین اردو و موارد فنی توضیحاتی داد. سیداشکان اردیبهشت دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئول کمیته ضددوپینگ فدراسیون دوومیدانی درباره مسائل مرتبط با پزشکی، دوپینگ و مکمل‌های ورزشی نکاتی را گوشزد کرد.
حسن تفتیان رکورددار 100 متر ایران هم تنها ورزشکاری بود که صحبت کرد: «همیشه آرزو داشتم دوومیدانی، تیم ملی داشته باشد و خوشحالم که حالا اردوی تیم ملی به صورت متمرکز شکل گرفته است. ما می‌توانیم امیدوار باشیم با همراهی هم اتفاقات‌ خوبی برای دوومیدانی بیفتد.»
دونده المپیکی با تأکید بر ضرورت شخصی‌سازی ورزشکاران در برنامه‌های فدراسیون گفت: «در نهادهای بین‌المللی ورزش و حتی کمیته ملی المپیک هم نماینده کمیسیون ورزشکاران عضو هیأت اجرایی است. به همین خاطر درخواست دارم یک نماینده از کمیسیون ورزشکاران در هیأت اجرایی فدراسیون حضور داشته باشد تا در تصمیم‌گیری‌ها نظر آنها هم لحاظ شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی