همسرم قبل از من مربی تیم بود

میلاد وزیری:عملکردم بهترین پاسخ منتقدان است

یک حاشیه قدیمی باز هم دامن پاراتیروکمان را گرفته. باز هم ماجرای تهدید کادرفنی توسط ورزشکاران، و این‌بار ورزشکاران پاراتیروکمان میلاد وزیری را تهدید کرده‌اند که اگر او همکاری‌اش با فدراسیون را ادامه بدهد، قید تیم ملی را می‌زنند. حضور همزمان همسر میلاد وزیری در کادرفنی و اشتباهی که در آمادگی کمان سمیه رحیمی در مسابقه با کره‌جنوبی در پارالمپیک 2026 پاریس رخ داده مثل کبریتی در بنزین بوده و باعث شده تا حالا ورزشکاران مقابل این ماجرا موضع‌گیری کنند. هر چند که میلاد وزیری مقابل همه این حرف‌ها ایستاده و می‌گوید کارنامه‌ام جوابگوی همه این حرف‌هاست.

حاشیه در پاراتیروکمان تمام نمی‌شود.
نمی‌دانم چرا این حرف‌ها مطرح شده. البته یک رسانه مجازی به این ماجرا پرداخت و حالا هم در رسانه‌ها هر روز درباره این موضوع صحبت می‌شود اما واقعیت این است اگر ناراحتی و گلایه‌ای هم وجود داشته یک موضوع خانوادگی بوده و نباید به بیرون از خانواده درز می‌کرد.
شاید چون این حرف‌ها درون خانواده مطرح نشده به بیرون درز کرده است؟
من اعتقاد دارم اگر بتوانیم رو در رو حرف بزنیم خیلی از مشکلات رفع می‌شود اما هنوز فرصت این کار پیش نیامده اما من مشکلی با کسی ندارم و رزومه مشخصی دارم که اگر افتخار شد کنار تیم هستم وگرنه می‌روم.
ظاهراً کمان سمیه رحیمی در مسابقه میکس ریکرو مقابل کره‌جنوبی خوب تنظیم نشده بود و مشکلات هم از همین جا شروع شده است؟
ببینید هر ورزشکاری باید دو تا کمان داشته باشد اما ورزشکاران ما فقط یک کمان داشتند که البته این تقصیر ورزشکار نیست. ضمن اینکه ممکن است بر اثر تغییرات مکان و شرایط آب و هوایی تغییراتی در تنظیمات کمان به وجود بیاید و باید در چنین شرایطی کمان را عوض کرد و چنین امکانی برای ما وجود نداشت. وقتی یک تیر رحیمی خطا رفت سعی کردیم کمان را تنظیم کنیم که در نهایت هم او برنده شد و این موضوع اصلاً قابل بحث نیست.
ولی درباره عملکرد تیم هم ورزشکاران اعتقاد دارند که می‌شد بهتر نتیجه گرفت؟
عملکردی که در زمان حضور در پاراتیروکمان داشتم بهترین پاسخ به این انتقادات است. هادی نوری برای اولین‌بار بعد از 14 سال در پارالمپیک به مدال رسید. فاطمه همتی که دو مدال دریافت کرد کشف خودم بود و عرب عامری هم برای اولین‌بار مدالش را گرفت. ما دو مدال تاریخی در همین پارالمپیک گرفتیم و شاید هم می‌شد بهتر باشد اما به هیچ عنوان عملکرد ما بد نبوده و من از آن دفاع می‌کنم. نمی‌شود که یک ورزشکاری فقط بردهایش را قبول داشته باشد و مسئولیت نتایجی که با شکست همراه شده را نپذیرد.
درباره حضور همزمان همسرتان در کادرفنی هم توضیح می‌دهید؟
عجیب است که این موضوع هم مطرح می‌شود. همسرم قبل از اینکه من بیایم در پاراتیروکمان مسئولیت داشت و در بازی‌های هانگژو مربی اختصاصی زهرا نعمتی بود. وقتی هم که من سرمربی شدم، پیشنهاد فدراسیون و کمیته فنی این بود که زهرا شمس به عنوان مربی بانوان به حضورش در تیم ادامه بدهد. نمی‌دانم چرا حالا به حضورش معترض شدند.
ولی اینکه کل تیم موضع بگیرد، اتفاق خوبی نیست.
همه تیم نبودند. دو، سه نفر هستند. زهرا نعمتی تماس گرفت و از این موضوع اظهار ناراحتی کرد. غلامرضا رحیمی هم تماس گرفت و نسبت به این موضوع اعتراض کرد که چرا اسم همه مطرح شده. چند نفر هستند که با آنها هم صحبت می‌کنیم تا مشکلات حل شود.

جستجو
آرشیو تاریخی