صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد و یک - ۲۵ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و هفتاد و یک - ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۸

در حاشیه

مرگ دروازه‌بان 34 ساله اسپانیایی

فوتبال ریوخا و اسپانیا در سوگ است. روز دوشنبه گونسالو گومز، دروازه‌بان سابق تیم‌هایی مانند ناچارا و لوگرونیس از دسته سوم اسپانیا پس از ناتوانی در غلبه بر یک بیماری جدی که باعث شد روزهای زیادی در بیمارستان بستری باشد، درگذشت. مراسم تشییع او قرار است امروز برگزار شود. مارکا نوشته است او که در رده‌های پایین‌تر تیم‌هایی مانند برچئو و بالسامائیسو آموزش دید و در سال 2009 به لوگرونیس پیوست، در دسته دوم اسپانیا حضور داشت. او البته هرگز به سطح اول فوتبال اسپانیا نرسید. گونسالو پس از آویزان کردن دستکش‌های خود، در کادر مربیگری تیم منطقه لاریوخا مشغول به کار شده بود.

 

تحقیقات دادستانی سوئد از امباپه

به گفته مطبوعات سوئد، ستاره رئال مادرید مورد پایین‌ترین سطح سوءظن در قوانین سوئد قرار دارد ولی اطرافیان امباپه این اطلاعات را تکذیب کرده و از افترا صحبت می‌کنند. سفر امباپه به سوئد همزمان با فیفادی و بازی فرانسه در لیگ ملت‌ها حاشیه‌ساز شد. دفتر دادستانی سوئد اعتراف کرده که در حال تحقیق در مورد تجاوز به عنف در مرکز استکهلم است و امباپه نیز به آن مرتبط است، اگرچه میزان مشارکت او در این قضیه کاملاً مشخص نیست و به همین دلیل تحقیقات برای روشن شدن حقایق در حال انجام است.

 

سومین بازیکن پردرآمد جوان

آردا گولر با دستمزد پنج میلیون یورویی، جزو پردرآمدترین فوتبالیست‌های زیر 19 سال دنیاست. نشریه آس گزارش داده که دستمزد ستاره ترک رئال مادرید، دو و نیم برابر لامین یامال بهترین فوتبالیست جوان اسپانیا با دستمزد دو میلیون یورویی است. گولر تابستان 2023 از فنرباغچه با مبلغ 20 میلیون یورو به رئال منتقل شد ولی ارزش گولر از زمان انتقالش به رئال از 15 میلیون یورو به 45 میلیون یورو افزایش یافته و سه برابر شده است. بر اساس گزارش نشریه آس، وارن زائیرامری، ستاره ۱۸ساله پاری‌سن‌ژرمن با دستمزد سالیانه هشت میلیون یورو پردرآمدترین فوتبالیست زیر 19 سال دنیا است و لنی یورو، بازیکن جوان منچستر هم با دستمزد هفت میلیون یورو در رده دوم قرار دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی