اردوگاه آبی

مصدومیت بلای جان کاپیتان دوم آبی ها
 غیبت قطعی چشمی
در 5 بازی استقلال
طبق برآوردی که شده روزبه چشمی به دلیل مصدومیت تا بعد از بازی با الهلال عربستان قادر به بازی نیست. وضعیت یکی از بهترین بازیکنان سال‌های اخیر استقلال چندان تعریفی ندارد و این بازیکن با تجربه که همیشه عصای دست مربیان استقلال بوده قادر به همراهی استقلال نیست. گفته شده روزبه 5 بازی آتی استقلال را به طور قطع از دست داده و نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود. در این شرایط بازیکنانی همچون زبیر نیک‌نفس می‌توانند نقشی محوری‌تر در استقلال ایفا کنند و از فرصت‌های به وجود آمده، بهره ببرند.
 

رونالدو، سوژه جذاب
ورزشگاه راشد امارات
استقلال به دلیل لغو میزبانی ناچار است در کشور امارات از تیم النصر عربستان میزبانی کند. دیداری که بدون شک به دلیل حضور کریستیانو رونالدو مورد توجه اماراتی‌ها نیز قرار خواهد گرفت و تماشاگران قابل توجهی به ورزشگاه خواهند آمد تا تقابل این بازیکن را در مقابل استقلال مشاهده کنند. این بازی طبق برنامه قرار است در ورزشگاه راشد، که ورزشگاه اختصاصی باشگاه شباب الاهلی دبی است، انجام شود. این باشگاه اماراتی سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی را در اختیار دارد. ورزشگاه فوق از امکانات پیشرفته‌ای برخوردار است و یکی از مهم‌ترین ورزشگاه‌های فوتبال امارات به‌شمار می‌رود. پیش‌بینی می‌شود شرایط مطلوبی به لحاظ برگزاری در این دیدار حاکم باشد اما قطعاً از لحاظ میزبانی بعید است استقلال سودی بابت حضور تماشاگر ببرد و قطعاً اماراتی‌ها برای تماشای رونالدو به ورزشگاه خواهند رفت و تمایل بیشتری هم به برتری این تیم دارند که استقلالی‌ها باید با نیرویی دوچندان مقابل این تیم قرار بگیرند.


فلاح مشکلی برای بازی ندارد
سامان فلاح که از گل‌گهر به استقلال آمد در فصل جاری یکی از ارکان کلیدی در خط دفاع محسوب می‌شود و چه در دوران حضور نکونام و چه حالا که سکان هدایت تیم به دست سهراب بختیاری‌زاده است، عملکرد قابل دفاعی از خود به جا گذاشته است. درباره فلاح گفته شد که با مصدومیت مواجه است اما پزشکان استقلال اعلام کرده‌اند که فلاح برای بازی در ترکیب استقلال مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند. احتمال حضور فلاح در ترکیب استقلال هم بسیار بالا است و این بازیکن جزو مدافعان نزدیک به ترکیب اصلی محسوب می‌شود.


6هزار بلیت برای استقلالی‌ها
قرار است 6 هزار قطعه بلیت برای هواداران استقلال که قصد دارند در بازی با ذوب‌آهن در ورزشگاه شهدای قدس تهران حاضر شوند، در نظر گرفته شود. بخشی از بلیت‌های باقی مانده نیز برای تیم میهمان در نظر گرفته شده است. هرچند که بعید است تماشاگر آنچنانی برای تماشای بازی با ذوب‌آهن به ورزشگاه شهدای قدس برود. طبق روال قطعاً اگر سکوها خالی باشد و متقاضیانی نیز وجود داشته باشند با هماهنگی‌های به عمل آمده همه گنجایش ورزشگاه در اختیار هواداران تیم استقلال قرار خواهد گرفت. در بازی با هوادار نیز همین قانون نانوشته رعایت شد و با وجود اینکه هوادار میزبان بود اما تمام ظرفیت ورزشگاه در اختیار استقلال قرار گرفت تا تماشاگران این تیم بتوانند بازی را از نزدیک تماشا کنند.


توصیه نوری درباره استخدام سرمربی خارجی
محمد نوری، پیشکسوت استقلال درباره شرایط استخدام سرمربی خارجی می‌گوید: «الان دغدغه همه ما استقلالی‌ها جذب یک مربی درجه یک برای تیم است. به اعتقاد من مربی داخلی در حال حاضر برای استقلال جواب نمی‌دهد و باشگاه حتماً باید به دنبال گرفتن یک مربی درجه یک خارجی باشد. تیم ما از لحاظ مهره خوب است و امسال بازیکنان خوبی جذب این تیم شده‌اند و امروز حضور یک مربی خوب خارجی می‌تواند شرایط این تیم را بهتر کند. استقلال در بازی‌های آسیایی به یک مربی بین‌المللی نیاز دارد تا بتواند بر اساس تجربیات خود به این تیم کمک کند.»

جستجو
آرشیو تاریخی