پشت پرده اختلاف خسرو و مدیران آبی

نتایج ضعیف و مصاحبه آتشین

 خسرو حیدری بازیکن سابق استقلال در فصل جاری از سوی مدیران این باشگاه به عنوان سرمربی تیم امید استقلال برگزیده شد.
حیدری در 15 دیداری که به عنوان سرمربی سکان هدایت تیم امید استقلال را در دست گرفت نتایج قابل قبولی را به دست نیاورد و در شرایطی که تیم تحت هدایت او در جایگاه هفتم جدول قرار داشت، شایعاتی پیرامون برکناری‌اش به وجود آمد.
تیم امید استقلال بعد از گذشت 15 هفته از لیگ برتر امیدهای تهران 10 امتیاز با تیم سایپا که صدرنشینی لیگ امیدهای تهران را به عهده دارد، فاصله دارد که این خود مؤید کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار توسط خسرو حیدری است.
در واقع یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب شد مدیران باشگاه استقلال با این چهره وارد چالش شوند نتایج ضعیف است اما در کنار آن مصاحبه‌های تند او و دستیارش در روزهای اخیر نیز مزید برعلت شد تا مدیریت آکادمی استقلال نیم نگاهی به برکناری او از سمتش داشته باشند.
در این میان ضیایی، مدیر آکادمی استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرده خسرو حیدری تا روشن شدن وضعیتش در استقلال ماندگار است که این خود مؤید احتمال تداوم حضور او در این باشگاه است هرچند که درعین حال بحث برکناری نیز مطرح است.
به هر حال حیدری حال و روز خوشی در استقلال ندارد و حتی اگر در این باشگاه بماند، اوضاع چندان بر وفق مرادش نخواهد بود. جالب اینکه حیدری با این کارنامه در سطح امیدها یکی از گزینه‌های جانشینی نکونام هم بود!
جستجو
آرشیو تاریخی