خبر

بازی تیم‌های تراکتور و سپاهان
به تعویق افتاد
در حالی که پیش از این با درخواست پرسپولیس به دلیل حضور گئورگی گولسیانی، میلاد محمدی و الکسیس گندوز در اردوی تیم ملی، دیدار این تیم مقابل ملوان تعویق شده بود، سازمان لیگ با نامه پیشنهادی سپاهان و تراکتور برای لغو دو بازی این دو تیم هم موافقت کرد تا بازی آنها نیز در تاریخ دیگری برگزار شود.
تیم تراکتور این هفته قرار بود به مصاف گل‌گهر سیرجان برود و به خاطر حضور علیرضا بیرانوند، شجاع‌ خلیل‌زاده، امیرحسین حسین‌زاده و مهدی ترابی در لیست تیم ملی، قرمزهای تبریزی توانستند دیدار تیمشان را معوقه کنند. همچنین سپاهان که چند ملی‌پوش در لیست تیم ملی داشت، روز پنجشنبه باید با نساجی بازی می‌کرد اما این دیدار هم معوقه شد.  سازمان لیگ درباره لغو دو بازی دیگر نوشت: «با توجه به دیدار تیم‌ تراکتور تبریز در لیگ‌ قهرمانان آسیا برابر رقیبش که مقرر بود در تبریز انجام شود و به خارج از کشور انتقال خواهد یافت لذا با توجه به اهمیت همکاری و همراهی با این باشگاه‌ها که نمایندگان شایسته فوتبال کشورمان در لیگ‌ قهرمانان آسیا هستند و می‌بایست از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع نمایند، دیدار هفته هشتم آنها تعویق شد.» به این ترتیب از هشت بازی این هفته، 3 بازی لغو شده و تنها پنج مسابقه برگزار خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این بازی‌ها چه زمانی برگزار خواهند شد.


آرای جدید کمیته انضباطی
کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را به شرح زیر صادر کرد: در پرونده شکایت سلیمان بحرانی از باشگاه خوشه طلایی ساوه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 192 میلیون و 500 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. با توجه به شکایت امید لطیفی از باشگاه مس رفسنجان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان قرار رد صادر کرد. در پی شکایت جواد شفیعی از باشگاه دریای کاسپین بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 300 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 165 میلیون و 550 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. با توجه به شکایت امیر میربزرگی از باشگاه خوشه طلایی ساوه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 790 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 184 میلیون و 415 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 460 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.


ورود کمیته اخلاق به پوستر فولادی‌ها
رسانه باشگاه فولاد خوزستان پس از مسابقه تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در مرحله مقدماتی جام جهانی، پوستری برای تمجید از اتکیر یوسوپوف منتشر کرد و به درخشش این گلر برابر شاگردان امیر قلعه‌نویی اشاره داشت که حالا مدیران این باشگاه را با دردسر مواجه نموده است. در پوستر این باشگاه با انتشار دو تصویر از یوسوپوف در دیدار مقابل تیم ملی ایران نوشته شده بود «عقاب فولادی خوش درخشیدی» که این اتفاق با برخورد نصیرزاده با عامل انتشار پوستر نیز همراه شد ولی حالا کمیته اخلاق نیز به آن پرداخته است. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل و همچنین مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان باید در این کمیته حضور یافته و توضیحاتی ارائه بدهند. باشگاه فولاد خوزستان البته این پوستر و پیام حاشیه‌ساز را از صفحه رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی حذف کرده ولی کمیته اخلاق از این باشگاه توضیح خواسته است.

جستجو
آرشیو تاریخی