حضور در تیم ملی مثل یک کلاس درس بود

لیموچی: گل اولم به خاطر اعتماد مورایس بود

مهدی لیموچی، بازیکن تیم فوتبال درباره اولین گلش برای سپاهان در لیگ برتر می‌گوید: «واقعاً احساس بسیار خوبی دارم. چرا که اولین گل من نتیجه اعتماد مورایس، لطف و محبت بیکران هواداران و کار تیمی قوی است اما همانطور که در بازی هم دیدید دوست دارم گلم را به پروردگار تقدیم کنم چرا که او همیشه تنها یار و یاور من در روز‌های سخت زندگی‌ام بوده است.»
او از اینکه به اردوی تیم ملی دعوت شده بسیار خوشحال است: «واقعاً فرصت بازی و تمرین کنار بازیکنان بزرگ و باتجربه تیم ملی با آن همه سابقه درخشان برایم درست مثل یک کلاس درس بود. در مورد قلعه‌نویی هم باید بگویم که ایشان واقعاً مربی باتجربه‌ای هستند و شناخت بسیار خوبی از فضای فوتبال ایران و بازیکنان دارند.
به نظرم تیم ملی با هدایت ایشان به یکپارچگی و همدلی خوبی دست پیدا کرده است. امیدوارم با ادامه عملکرد خوبم در سپاهان ضمن کمک به تیم باشگاهی‌ام باز هم مورد توجه قلعه‌نویی قرار گرفته و افتخار پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی بار دیگر نصیبم شود. به اعتقاد من بهتر است که جوانگرایی در فوتبال زیرنظر مربیان باتجربه و کارشناس انجام شود که فکر می‌کنم با توجه به حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی این کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.
قلعه‌نویی در اردو‌های مختلف نشان دادند که به جوانان توجه ویژه‌ای دارند و از اینکه به آنها فرصت دهند استقبال می‌کند. واقعاً این امر برای بازیکن جوانی مثل خود من بسیار امیدوارکننده است.
البته ناگفته نماند بحث جوانگرایی یک پروسه زمان‌بر است که همگی باید در این مورد به تیم ملی کمک کنند. در ضمن دوست دارم در اینجا برای تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های پیش رو آرزوی موفقیت، سربلندی و کسب بهترین نتایج را داشته باشم.»

جستجو
آرشیو تاریخی