چرا قبل از صدور رأی، آن را در تلویزیون اعلام می‌کنند

زنوزی: رأی صادر شده به ضرر بیرانوند است

محمدرضا زنوزی درباره شرایط تراکتور اینطور حرف می‌زند: «تیم خوبی بسته‌ایم و همه به این موضوع اذعان دارند و تیم کنونی شایستگی کسب بسیاری از رتبه‌ها و مقام‌ها را دارد. آیتم‌های زیادی همچون داوری در فوتبال تأثیرگذار است. مثل دیدار با فولاد خوزستان که سَر تیم را بُریدند و دلیل آن هم مشخص است؛ چون که تراکتور با شکست سپاهان در اصفهان، به صدر جدول دست یافته بود و باید به هر نحوی که شده، جلوی این اتفاق را می‌گرفتند. این نوع برنامه‌ریزی‌ها واضح بوده و باید به حال صدا و سیما و فدراسیون فوتبال تأسف خورد که چنین چینش و رنگ‌بازی را انجام می‌دهند. از این وضعیت متأسف و متأثر می‌شوم. چرا این اتفاقات رخ می‌دهد؟ چرا اجازه نمی‌دهید تیم‌های شهرستانی بالای جدول برسند؟ باید قبول کنید که تراکتور حذف‌شدنی نیست، شما می‌خواهید تراکتور را از جدول حذف کنید.» زنوزی به صدور حکم ۲۰ میلیاردی علیه بیرانوند و در حالی که پرسپولیس برای رفع تعلیق محرومیت او، حکم را به کمیته استیناف برده، اینطور واکنش نشان می‌دهد: «برخی از مجریان صدا و سیما و آقایانی که در رسانه‌ها جوسازی می‌کنند که «این رأی به نفع بیرانوند است» بدانند که چنین نیست و رأی صادر شده به ضرر بیرانوند است.»
او حرف‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: «من قبلاً هم گفته‌ام، آقایان تاج و نورشرق حواستان را جمع کنید. چرا قبل از صدور رأی، آن را در برنامه تلویزیونی اعلام می‌کنند؟ دلیل آن چه چیزی است؟ می‌خواهند پیش زمینه را برای اعلام رأی آماده کنند. این هم درست نیست و دور از انصاف است.  از سوی دیگر رئیس‌جمهور محترم را وارد این موضوعات می‌کنند. سطح خودمان را پایین نمی‌آوریم تا به‌خاطر یک رأی فوتبالی، رئیس‌جمهور، وزیر و معاون رئیس‌جمهور را وارد مسائل کنیم.»
کمیتۀ اخلاق
زنوزی را احضار کرد
مالک باشگاه تراکتور در انتقاد به رای بیرانوند گفته بود: همه‌چیز علیه تراکتور برنامه‌ریزی شده و صداوسیما و فدراسیون رنگ‌بازی می‌‌کنند. چرا قبول ندارید یک شهرستانی پرهوادارترین تیم ایران است.
کمیتۀ اخلاق فدراسیون فوتبال هم در واکنش به این مصاحبه زنوزی را احضار کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی