صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و شصت و شش - ۱۹ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و شصت و شش - ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۶

خبر

جلسه استیناف بیرو تا دو هفته بعد
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به خاطر حساسیت پرونده بیرانوند تصمیم گرفته جلسه رسیدگی به این پرونده را ظرف ۱۴ روز پس از وصول شکایت طرفین برگزار کرده و اجازه ندهد این موضوع به درازا بکشد.
جنجال به وجود آمده در دو بخش مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد. موضوع مرتبط با فسخ غیرموجه بیرانوند در کمیته استیناف مورد مطالعه قرار خواهد گرفت که تغییر حکم کمیته تدوین با توجه به نظر اولیه اکثریت اعضا، قطعی شده است و میزان و نحوه محرومیت بیرانوند را تحت تأثیر قرار خواهد داد. همچنین موضوع مرتبط با ارتشاء مبلغ ۵ میلیارد تومان در متمم قرارداد بیرانوند با پرسپولیس نیز در کمیته انضباطی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که در صورت احراز موضوع در کمیته اخلاق نیز به طور موازی پیگیری خواهد شد.


4 خارجی‌ پرسپولیس در تهران
دو بازیکن خارجی پرسپولیس و دو عضو کادر فنی تا شروع تمرینات وارد تهران می‌شوند.
ایوب العملود که به کشورش سفر کرده است در نخستین ساعات بامداد امروز (پنجشنبه) به اتفاق همسرش وارد تهران خواهد شد.
لوکاس ژوائو، چاوی اولیوا و ادریس ساسی نیز طبق برنامه پرواز، امروز به تهران بازمی‌گردند تا آماده شروع تمرینات شوند.


گاریدو از اسپانیا به مراکش
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد خوان کارلوس گاریدو سرمربی این تیم که روزهای فیفادی به کشورش اسپانیا سفر کرده است، سه روز بعد از آغاز تمرینات به ایران باز می‌گردد. گاریدو برای رسیدگی به برخی از امورات شخصی مهم خود و خانواده‌اش به اسپانیا سفر کرده و شاید سفری به مراکش هم داشته باشد.
سفر گاریدو با هماهنگی باشگاه بوده و با کادر و دستیارانش در ارتباط خواهد بود.


امروز شروع تمرین
بدون سرمربی و ملی‌پوشان
سرخپوشان بعد از بازی مقابل چادرملو از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر و طی برنامه و اعلام سازمان لیگ در خصوص لغو بازی با ملوان بندرانزلی، روز دوشنبه ۳۰ مهر ماه میهمان تیم السد در قطر از هفته سوم لیگ نخبگان آسیا خواهند بود.
بر همین اساس، سرخپوشان ایران پس از استراحتی چند روزه، از امروز تمرینات خود را برای بازی مقابل نماینده قطر، در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز خواهند کرد.
گفتنی است گاریدو تا سه روز در تمرینات غایب خواهد بود ضمن اینکه بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس برای حضور در اردوی تیم ملی کشورشان، غایبان برنامه‌های تمرینی تیم خواهند بود.


شکایت دوباره از بیرانوند
بعد از اتهام رشوه 5 میلیاردی از سوی بیرانوند باشگاه پرسپولیس اکنون به واسطه این اتهام که مدعی است جنبه عمومی دارد، شکایت خود را در دادگاه قضایی علیه گلر شماره یک تیم ملی و تراکتور ثبت کرده است تا پرونده جدیدی در این خصوص شکل بگیرد و باید دید نتیجه آن چه خواهد شد.
گفتنی است چندی پیش اعضای هیأت مدیره پرسپولیس بعد از مجمع از این مجموعه کنار رفتند و نفرات جدیدی به عضویت آن درآمده‌اند و تنها رضا درویش به عنوان مدیرعامل و پیمان حدادی کار را از مجموعه قبلی دنبال می‌کنند.


بازگشت باقری احتمالاً بعد از فیفادی
با وساطت تعدادی از چهره‌های نامدار و اسم و رسم‌دار فوتبال ایران و همراهی مسئولان و اقدامات خود آقا کریم، موانع بازگشت او به فوتبال رفع شده و این چهره دوست‌داشتنی آماده است تا دوباره روی نیمکت یکی از تیم‌های لیگ برتری بنشیند. گفته می‌شود کریم تا حد زیادی با باشگاه پرسپولیس پیش رفته و با مدیران سرخپوشان به توافق رسیده، اما در ظاهر باشگاه تراکتورسازی که اولین باشگاه حرفه‌ای کریم باقری در فوتبال است نیز به استخدام او علاقه‌مند است. ظاهراً همه چیز برای حضور کریم باقری در فوتبال آماده است و احتمالاً کمی بعد از شروع فیفادی بعدی این اتفاق خواهد افتاد.


خبر خوش کنعانی
وضعیت محمدحسین کنعانی‌زادگان به نوعی است که سه تا چهار هفته دوری از میادین برای مصدومیت او تخمین زده می‌شود و مشخص نیست که این مدافع به بازی پرسپولیس مقابل السد در روز سی مهر می‌رسد یا خیر. کنعانی دیروز با انتشار تصویری از خود در بازی لیگ نخبگان نوشت که بزودی برمی‌گردد و این استوری می‌تواند نشانه خوبی از رسیدن او به لیست بازی السد قطر باشد که کمتر از دو هفته تا آن بازی فاصله داریم.

جستجو
آرشیو تاریخی