صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت ورزش
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و ششصد و شصت و شش - ۱۹ مهر ۱۴۰۳
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و ششصد و شصت و شش - ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - صفحه ۶

پرسپولیس با تیم ملی ازبکستان در تماس است

گاریدو می‌خواست از اورونوف محافظت کند

محمدرضا رحیم‌پور
خبرنگار


بعد از انتشار فیلم تمرینات اورونوف در تمرینات ازبکستان، این شائبه به وجود آمد که او برای پرسپولیس کم کاری کرده و مقابل چادرملو به میدان نرفته است تا برای بازی مقابل ایران آماده باشد. این حواشی در پی بازی پرسپولیس با چادرملو شکل گرفت، که طی آن اورونوف احساس ناراحتی کرده و از سوی کادرفنی به استراحت
دعوت شد.
بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایران ورزشی، در روز دیدار پرسپولیس مقابل چادرملو، اورونوف در شرایطی نبود که نتواند به میدان برود و مصدومیتش آنقدر هم شدید نبود و به دلیل وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه تختی نگرانی‌هایی برای کادرفنی به وجود آورد که مصدومیت او تشدید نشود به همین دلیل، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس، تصمیم به دادن فرصت استراحت به این بازیکن گرفت تا از تشدید مصدومیت او جلوگیری شود.
البته شرایط بازی نشان داد که نگرانی‌های گاریدو بی‌علت نبوده و باید به این نکته توجه کنیم که چمن ورزشگاه تختی در آن بازی موجب مصدومیت چندین بازیکن شد، از جمله سروش رفیعی و حسین کنعانی‌زادگان.
 اورونوف که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود، نیاز به احتیاط بیشتری داشت، بنابراین تصمیم کادرفنی و پزشکان در این خصوص کاملاً منطقی به نظر می‌رسد.
 علی‌رغم نگرانی‌ها، پزشکان تیم ملی ازبکستان بررسی‌های لازم را انجام داده و اعلام کردند که شرایط اوستون اورونوف بهبود یافته و دیگر در معرض تشدید مصدومیت نیست. حالا در صورت تصمیم کادرفنی ازبکستان، او مقابل ایران مجدداً به میدان خواهد رفت.
البته روز گذشته دکتر فرید زرینه در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «با توجه به شرایط اورونوف با کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ازبکستان که در حال حاضر بازیکن را تحت نظر دارند در ارتباط هستیم. در ازبکستان اقدامات تشخیصی مثل سونوگرافی و ام‌آر‌آی انجام شده است. همکاری خوبی بوده است و ما را در جریان روند درمان و وضعیت بازیکن قرار داده‌اند. تبادل نظرهای لازم هم برای کمک به این روند انجام شده است.»
با این تفاسیر به نظر نمی‌رسد اورونوف مقابل ایران حضور طولانی مدت داشته باشد و احتمالاً حتی اگر به میدان برود، حضور کوتاه مدتی را تجربه خواهد کرد تا مصدومیتش تشدید نشود.

جستجو
آرشیو تاریخی