خبر


مربیگری نیکبخت‌واحدی در لیگ 3
علیرضا نیکبخت‌واحدی پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی سابق تیم‌های شادکام مشهد، شهدای رزکان البرز، چوکای تالش و ... هدایت تیم اتحاد فومن را برعهده گرفت. تیم فوتبال اتحاد فومن در لیگ دسته سوم فوتبال ایران فعالیت می‌کند و صبح دیروز به توافق با بازیکن سابق تیم ملی فوتبال رسید و علیرضا نیکبخت هدایت این تیم را برعهده گرفت. علیرضا نیکبخت پیش از این تیم در چوکای تالش مربیگری کرده بود و حالا برای دومین‌بار در استان گیلان فعالیت خود را در عرصه مربیگری ادامه خواهد داد.


تبرئه مدیرعامل چادرملو
رأی انضباطی مدیرعامل باشگاه چادرملو صادر شد. در خصوص استیناف مدیرعامل شرکت ورزشی چادرملو اردکان نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت مدیرعامل باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت یک‌میلیارد ریال جریمه نقدی به‌دلیل نقض دستورالعمل ناظر بر مصاحبه‌ها از طریق اظهارات غیرفنی در مصاحبه پس از مسابقه بین تیم‌های چادرملو اردکان و شمس آذر قزوین با بررسی محتویات پرونده و امعان نظر در مفاد مصاحبه منتسب به ایشان ملاحظه می‌گردد، اظهارات وی عموماً در چهارچوب بیان مشکلات موجود در بازی یاد شده بوده و از این جهت نمی‌توان افراد را به لحاظ اظهارات متعارف مورد بازخواست قرار داد لذا با توجه به مراتب یاد شده تجدیدنظرخواهی وارد و مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال دادنامه تجدیدنظرخواسته نقض و حکم به برائت مشارالیه صادر و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.
 

اعتراض ملوان به حکم کمیته انضباطی
دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در هفته چهارم لیگ برتر با فوت مرتضی خائفی هوادار ملوان همراه بود. کمیته انضباطی آرای خود را پس از اتمام بازی اعلام و داود رفعتی ناظر بازی سپاهان و ملوان را چهار ماه محروم کرد. در ادامه کمیته انضباطی به دلیل رفتار غیرورزشی با مقام رسمی مسابقه و نقض مقررات و... باشگاه ملوان و اعضای کادر ملوان را جریمه کرد و مازیار زارع هم به دلیل رفتار غیرورزشی با مقام رسمی یک‌جلسه محروم شد. با اینکه حکم اولیه‌ای در مورد اتفاقات این بازی صادر شد، اما روز سه‌شنبه ۱۰ مهر ماه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای جدید خود درباره بازی سپاهان و ملوان را اعلام کرد. از میان شش حکم صادرشده، پنج حکم علیه باشگاه ملوان است که تنها دو مورد آن قابل تجدیدنظر است. در همین رابطه باشگاه ملوان قصد دارد به دو حکم قابل اعتراض کمیته انضباطی اعتراض کند و کار را به کمیته استیناف بکشاند.


مربی برزیلی در کادر فنی خیبر
«رافائل ویرا بیسپو» مربی برزیلی به کادر فنی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد اضافه شد. این مربی قرار است به‌عنوان مربی بدنساز در تیم فوتبال خیبر فعالیت کند.ویرا پیش‌ از این در تیم ملی جوانان و استقلال خوزستان با «مارکو اورلیو» سرمربی فعلی «خیبر» همکاری می‌کرد.


محمد محمدی مدیرعامل سایپا شد
دروازه‌بان اسبق تیم ملی و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که بعد از بازنشستگی و پایان دوران فوتبال رو به مدیریت آورد و تجربه حضور در پست معاونت باشگاه پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، اکنون به عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا انتخاب شد. محمدی که بعد از پایان کار در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر مجموعه انقلاب انتخاب شده بود، در ادامه راهی باشگاه سایپا شد و در هفته‌های پایانی فصل در سمت سرپرست کار را در این تیم دنبال کرد. اکنون با حکم مهندس جواد توسلی‌مهر، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، محمد محمدی به عنوان مدیرعامل و عضو هیأت مدیره منصوب شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی