طالبی: پیروزی سپاهان ژلوفن بود

فرشید طالبی پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره دومین دیدار سپاهان در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا (سطح ۲) مقابل استقلال تاجیکستان می‌گوید: «تیم سپاهان بازی نسبتاً خوبی را به سرانجام رساند و تقریباً از بازیکنان خود در فاز هجومی استفاده کرد. مشاهده کردیم که ابوبکر کامارا در کنار رضا شکاری، جواد آقایی‌پور و محمدمهدی محبی توانستند شرایط خوبی را در فاز حمله ایجاد کنند. سپاهان خیلی زودتر از اینها نیازمند این ترکیب بود که بتواند با تفکر به ترکیب خاص خودش دست پیدا کند و با پیاده کردن سیستم و ذهنیت مربی در زمین، کار خودش را انجام دهد.
بنابراین در شرایط کنونی بازی تیم سپاهان مقابل تیم تاجیکستان می‌تواند به عنوان ژلوفن عمل کند، به شرط اینکه بتواند در بازی‌های پیش‌روی خود به همین روند و موقعیت بسیار خوب ادامه دهد. انتظارات هواداران از تیم سپاهان با این هزینه‌ها، بازیکنان و شرایط کادرفنی نمی‌تواند مربوط به چند بازی باشد و فقط می‌تواند یک خواسته کوچکی از سمت هر فردی صورت بگیرد، زیرا تیم سپاهان قبل از این فرایندها یک تیم بین‌المللی بوده و انصافاً در خیلی مواقع که تیم‌های ایرانی نمی‌توانستند در آسیا حاضر باشند، می‌توانست پرچم‌دار خوبی باشد.
اگر در هر بازی بتوانند درخشش خوبی را رقم بزنند و هماهنگی، اعتماد به‌نفس و انرژی مثبت از بیرون دریافت کنند، قطعاً می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند.» او با اشاره به حضور برخی بازیکنان در ترکیب اصلی سپاهان اینطور می‌گوید: «اتفاق بسیار خوبی که در بازی تیم سپاهان و استقلال تاجیکستان مشاهده کردیم، حضور محمد دانشگر و ابوبکر کامارا در کنار محمدامین حزباوی بود که درون زمین توانستند ترکیب خوبی را رقم بزنند، چراکه باید بازیکنان باتجربه‌ای در زمین داشته باشیم، اما در بازی قبل شرایط بی‌تجربگی حاکم بود. امیدوارم تیم سپاهان بتواند از تمام بازیکنان و نیروی خود استفاده کند که حضور دانشگر می‌توانست یکی از این عوامل باشد.»

جستجو
آرشیو تاریخی