پرسپولیس

 پاختاکور شنبه به تهران می‌آید
طبق اطلاع مسئولان باشگاه پاختاکور ازبکستان، کاروان این تیم روز شنبه قصد پرواز به تهران را دارد.
به این ترتیب تیم پاختاکور روز یکشنبه، یک جلسه تمرین رسمی خود را برگزار می‌کند که در زمین مسابقه خواهد بود. مسابقه دو تیم دوشنبه آینده در ورزشگاه شهرقدس برگزار می‌شود.
 

خطر بیخ گوش سرمربی الاهلی
شکست دو بر یک الاهلی مقابل الجندل باعث شد شایعاتی پیرامون احتمال اخراج ماتیاس یایسله، سرمربی آلمانی این تیم، شکل بگیرد. این موضوع حتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه نیز مورد بحث قرار گرفت و واکنش سرمربی الاهلی را به دنبال داشت.
با این حال روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع آگاه خود در باشگاه الاهلی نوشت: «با توجه به نتایج و عملکرد تیم، اعتماد مسئولان باشگاه الاهلی به ماتیاس یایسله بسیار زیاد است و با وجود گزارش‌هایی که حاکی از احتمال برکناری سرمربی آلمانی از هدایت این تیم است، او همچنان در سمت خود ادامه خواهد داد.»
الاهلی که در حال حاضر در رتبه ششم لیگ روشن عربستان قرار دارد، یکی از رقبای پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا محسوب می‌شود.
 

زرنگی در رزرو اتاق
دو تیم استقلال و پرسپولیس برای دربی صد و چهارم در یک هتل مستقر شده‌ بودند. البته شرایط اتاق دو تیم به صورتی بود که در فضاهای کاملاً مجزا از یکدیگر قرار گرفته‌ بودند. نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس قبل از استقلال و پیش از اینکه این باشگاه میزبانی در اراک را قطعی کند، هتل را رزرو کرده بود و همین موضوع باعث شده تا پرسپولیسی‌ها در هتل 23 اتاق داشته باشند.
موضوعی که ابتدا اعتراض استقلالی‌ها را در پی داشت اما بعد مسئولان هتل اعلام کردند که پرسپولیس پیش از استقلال رزرو خود را انجام داده است.
 

ترکیب دوباره لو رفت؟
یکی از مشکلاتی که پرسپولیس در سال‌های اخیر با آن دست به گریبان بوده، لو رفتن ترکیب تیم یک روز قبل از بازی در فضای مجازی بود. دیروز گفته شد با توجه به کنار گذاشتن یکی از عوامل تیم ترکیب پرسپولیس لو نرفته و احتمالاً همان فرد عامل اعلام ترکیب به برخی سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی بوده اما ساعتی بعد ترکیب پرسپولیس دوباره در همان کانال‌ها منتشر شد. در ترکیب منتشر شده فرشاد فرجی مدافع راست بود و ایوب العملود بیرون نشسته بود ضمن اینکه مطابق انتظار فرشاد احمدزاده به ترکیب اصلی برگشته بود.


شکست جوانان در دربی
دیدار دربی جوانان از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر استان تهران در این رده سنی عصر دیروز به میزبانی آبی‌پوشان با برتری یک بر صفر استقلالی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) به پایان رسید.
شاگردان حمید حسینی که با 13 امتیاز در میانه‌های جدول قرار داشتند، با این پیروزی فاصله خود را تا صدر جدول کمتر کردند. پرسپولیسی‌ها نیز با هدایت حسن خان‌محمدی تا پیش از این دیدار با 26 امتیاز در صدر جدول قرار داشته و شکستی را تا این هفته از رقابت‌ها متحمل نشده بودند. گل استقلال را ابوالفضل زارعی به ثمر رساند.


ایوب هم به دربی نرسید
با اینکه در تصاویر تمرین آخر قبل از دربی به نظر می‌رسید ایوب العملود بعد از حضور در تمرینات گروهی کاملاً آماده است اما ساعاتی قبل از این مسابقه گفته شد نام او از ترکیب اصلی تیمش بیرون آمده است.  به نظر می‌رسد گاریدو با در نظر گرفتن اهمیت بازی با پاختاکور در مورد مدافع راست مراکشی خودش هم ریسک نکرده است تا فرشاد فرجی به ترکیب اصلی برسد.

جستجو
آرشیو تاریخی